Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Men, wat mooi, zou mijn collectie echt afmaken…:smiling_face_with_three_hearts:

Gloednieuw die. Zal nog niemand zijn die hem al heeft geprobeerd.

Zal eens informeren bij de dealer; de render is mooi, ben erg benieuwd naar ‘real live’…

1 like

JLC blauw in die Master lijn is erg mooi van kleur.

Heel anders dan Rolex blauw maar zeker geslaagd.

2 likes

Mijn eerste JLC :sunglasses: Time only Polaris… nu nog even in afwachting van een originele JLC zwart leren tropic look strap :smiley:

36 likes

Mooi!! Zwarte tropic zal goed staan!!

1 like

Thenks! Ik heb hem gekocht met het idee dat dat wel een moetje is voor mij… daarom is hij meteen besteld :ok_hand:t3:

Zwart zal 'm sowieso wat sportiever maken.

:+1:

1 like

Is het al binnenkort? :grin:

1 like

Gefeliciteerd!
Prachtig horloge!
Nog moeite gehad om te kiezen tussen de zwarte en blauwe wijzerplaat?

1 like

Dank :blush:

Nee voor mij was duidelijk dat het de zwarte moest worden :ok_hand:t3:

Als dit hetzelfde blauw is als de RDM dan wordt ie fraai.

1 like

Erg gaaf!! Geniet er van!

1 like

Hou op! :roll_eyes:

1 like

RDM?

Haha. Jij begon :grin:

Delivery problems?

1 like

Delivery ‘Challenges’ … Ach, alle goeie dingen komen langzaam, toch?

1 like

En ze kunnen niet een wijzertje naar jouw lokale AD sturen die vervolgens een uurwerkmaker hem erop laten prikken ?? 3 maanden je horloge kwijt ?? een nieuwe aanwinst ??

Ik vind dat ernstige geestelijke mishandeling :astonished: :sweat_smile: :roll_eyes:

Ik ben al in therapie gegaan… :slight_smile:. Ik had verwacht dat het ongeveer 4-6 weken zou duren (ik woon in Brazilië en alles heeft zo zijn tijd nodig hier), maar ik vermoed, gebaseerd op het tijdspad dat ze dit niet hier mochten/konden doen en het horloge terug moet naar Zwitserland. Exporteren en vervolgens weer importeren is echt een drama hier, dus dan verbazen die 3 maanden mij weer niet (ter referentie, bij onze verhuizing een paar jaar geleden hebben wij meer dan 5 maanden moeten wachten op de inboedel :upside_down_face:

1 like

Je bent al wat gehard dus in dit soort trauma’s :+1: sterkte.

1 like