Réserve de Marche.
Ik hoor momenteel levertijden van 8-9 en zelfs 10 maanden. Bizar lang.
Yes!
Levertijd op horloges of op onderdelen? Het gaat in mijn geval alleen om de minutenwijzer. En uiteraard het mannetje of vrouwtje die de boel kan open maken en verwisselen.
Lijkt me wel een andere kleur blauw, maar beide erg fraai op de plaatjes.
Ook op de Onderdelen. En niet alleen bij JLC. Het is bij veel merken hetzelfde liedje.
En juweliers / horlogemakers moeten deze boodschap, met het schaamrood op de kaken, overbrengen bij hun klanten…
JLC volgt de rest.
Prachtig, die no date!
Ik dacht hier te lezen dat de “date” anders is dan deze “automatic”? Ik vind 'm alleszins even mooi, zoniet nog mooier!
De Polaris met date is ook wat anders… los van een ander uurwerk met datum aanduiding is de date versie ook een tikke groter en dikker. Beide zijn overigens automaten. De “date” versie heb ik ook geprobeerd… maar mijn voorkeur ging uit naar deze
Ik heb voor date versie gekozen. Ik vind dat ze best een andere uitstraling hebben. De cijfers van de date zijn bijvoorbeeld groter. Ik weet niet of de kast ook groter is trouwens. Uiteraard is op rubber het geheel ook anders vanwege de bandaanzet. Rubber is een soort van ‘geïntegreerde band, die direct op de kast aansluit. Dat doet ook heel anders aan dan met een leren band.
Edit: de ‘no date’ is 41mm, de date 42.
Ook prachtig hoor, maar ik moest kiezen Door best een groot aantal kleine verschillen zijn het beide echt andere horloges op de pols.
En beiden Prachtige Horloges
Klopt. Verkeerd kiezen kun je hier niet wat mij betreft.
Eens met dat Gos
Fuck dit is toch wel erg lekker zeg……
Erg mooi!
Is er toevallig iemand met de blauwe versie?
Ben benieuwd naar de kleur blauw onder diverse omstandigheden.
Deze versie ligt bijna niet in de winkel om een keer te bekijken.
Wat een topper
Veel draagplezier en geniet ervan….
Ps: waar pas je zoiets ?