Jouw MUT moon is echt prachtig! Zo’n cleane dial, maar toch niet saai . Wat ik me wel afvraag is of deze ook een beetje casual te dragen is?
Thenks
Die heb ik ook nog niet voorbij zien komen op HF. Bij een AD zo ook niet dat ik me bewust van ben.
Zal wel gaan lukken; sterker nog: Lukt al
Ik heb de mijne via Schaap & Citroen. Bij elke store kunnen ze de voorraad zien en eventueel naar “jou” locatie laten komen
En of
En met blauwe wijzerplaat misschien nog een tikje meer casual
Ok dank je en eens werk van maken als mijn Zentih terug is
Ben benieuwd, krijg een belletje van S&C als de MUT moon met blauwe plaat binnen is. Ben 90% van mijn tijd casual gekleed, maar als ik de foto’s van @Rolopalooza zo zie kan dat eigenlijk prima denk ik.
“Ze” is fotogeniek
Zwart kan zeker ook! Ben benieuwd wat je van de blauwe vindt.
De zwarte Lange Moon is ook goed casual te dragen. Maar in het weekend draag ik ‘m nooit.
Prachtig, veel draagplezier!
Die MUT’s zijn de casualste dress watches die je gaat zien
Ik draag het ding nog net niet in de werkplaats …
Ik ben altijd casual
Ik heb vandaag de nieuwe Polaris Mariner Memovox mogen passen. Kon hem mooi vergelijken met mijn eigen Polaris Memovox (Limited Edition 2018).
Wat foto’s:
Pro nieuwe:
- Blauwe plaat is gaaf;
- Middelste kroon voor intern draaien bezel is schroefkroon + unidirectional; en
- Open caseback.
Con nieuwe:
- Vooralsnog alleen stalen band (voor mij een dealbreaker, wil hem graag op rubber);
- Memovox minder luid dan de oude (oude heeft daarvoor aparte kastvorm); en
- Geen limited zoals de oude (daar zijn maar 1000 stuks van gemaakt).
Pro/con:
- Vintage look (verwijzing heritage) oude vs moderne look nieuwe. Beide heeft wat.
Kortom: Ik twijfel nog of ik de oude voor de nieuwe wil omruilen.
De mariner date kan gewoon op dezelfde rubberen band als de polaris date. Vraag maar even aan @JohnWick om wat foto’s.
Ik heb zelf de mariner date en wil de rubberen band nog even bestellen. Let bij evt aankoop even goed op de kleur van de minutenwijzer, als de lume rood is moet deze nog vervangen worden door JLC.
Omdat?!? Kun je dat eens toelichten…
Leuk hoor al die aandacht en aankopen van JLC
Hebben ze op deze de stalen band even verwisselt voor de zwarte rubberband?
Erg mooie kleur blauw!
Moersleutel 13 of zit deze vast met een inbus ?