Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Prachtig! Band lijkt soms zelfs iets blauwachtig (komt misschien door de wijzerplaat). Zie je vooral bij de eerste foto :slight_smile:

1 like

Bij release zijn beide Mariner modellen (date en memovox) uitgevoerd met een minutenwijzer met rode lume.
Het idee is supertof, want je minutenwijzer zou dan rood oplichten. Nou werkt dat voor ongeveer 15 minuten en krijg je zoiets:

Alleen loopt de oplichting van de lume heel snel terug en ben je na 15-30 minuten de rode lume kwijt en zie je de minutenwijzer niet meer.
Na contact met JLC wordt die nu vervangen door een wijzer met gele lume, maar daar zijn ze hier (Brazilië) 3 maanden mee bezig.

4 likes

Heb jij zowel de blauwe als de zwarte gepast Rick?

Haha soms lijkt ie ook zwart. Gouden combi zo!

1 like

Lekker laten zitten. Is toch gaaf. Net zoals die oranje lume op de eerste batch van de polaris tribute 1968. Mooier en meer gewild.

Na 15 minuten in het donker slaap ik toch, dus het ‘oplichten van wijzers’ is sowieso niet aan mij besteed.

Dat dus.

1 like

Bedoel je keuze in de zin van stalen band daar laten? En is dit de band die normaal om de Polaris Date Limited zit?

Deze kalfsleren tropic JLC band vindt ik zooooo moooiii :heart_eyes: :point_down:

10 likes

Deze blauwe staat wel beter dan de zwarte rubber op de Polaris met blauwe plaat :v:

Wat jij @JohnWick

De zwarte date is op rubber geweldig, maar op staal ook niet verkeerd.

18 likes

Zoveel mensen, zoveel meningen :). Ik stoorde mij er flink aan en je betaalt er toch net iets teveel voor om het maar te accepteren :slight_smile:

Inderdaad… Maar moest wel eerst nog besteld worden :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Schitterend! Op WOS staat een “exclusive” die hier erg op lijkt maar met mooie foto’s…

https://www.watches-of-switzerland.co.uk/Jaeger+LeCoultre-Master-Ultra+Thin-Moon-39mm-WOSG-Exclusive-Q1368480/p/17631448

2 likes

Zal eerder een 17 zijn, denk ik…

Met twee mooie foto’s :+1:. Krijg ze jammer genoeg niet hier toegevoegd.

Heerlijk horloge en staat heel hoog op de lijst als NA. Alleen niet echt een banden swapper en alleen mooi op rubber i.m.o. Dat houdt me een beetje tegen.

Hoe is de rubberen band? Als vergelijking heb ik mijn Pelagos op rubber.

2 likes

Dat is niet waar @Myspeedyworld ook op leer is de polaris top!

2 likes

Die is top! Ik heb alleen de vouwsluiting gewisseld door een gesp. Maar ik kan bijna nooit vrienden worden met vouwsluitingen.

1 like

Ik heb de juiste hoek van open trekken ook nog niet gevonden :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Duiker op leer. Brrrr :wink:

1 like