15,6mm. Da’s flink inderdaad. Ik vind mijn Polaris date, met 13mm, wel dik genoeg.
Maar die oranje details, zeker bij de kroon, zijn wel geweldig.
15,6mm. Da’s flink inderdaad. Ik vind mijn Polaris date, met 13mm, wel dik genoeg.
Maar die oranje details, zeker bij de kroon, zijn wel geweldig.
Die vielen mij ook direct op. Mooi!
Jullie ( jij en @Gosz ) weten dat dit betekend dat de kroon open geschroefd staat zoals afgebeeld hé Of te wel… merendeel van de tijd zie je dat bewuste, inderdaad mooie detail, niet
Maar hier is misschien wel zeker van toepassing dat schoonheid van binnen zit Net als bij mij
Dat weten we. De wekker is actief. Ik zou hem lekker aanzetten.
En zo niet, dan is het gewoon gaaf om te weten dat die afwerking er is, zelfs als hem hem niet ziet.
Kende ik ook niet. Wel klein hoor. En wat ‘geknepen’ lugs zo te zien.
Ik vind het geweldig!
Vooral omdat de 39 net te groot is voor mij.
En de 34 gewoon echt te klein.
Hiermee maakt Jaeger mij oprecht blij.
Deze ga ik zeker passen en staat spontaan heel hoog op wishlist!
Ik ben ook aan t zoeken naar iets anders. Ik vind de originele band heel mooi, maar een beetje “licht” aanvoelen. Maar erg lastig om iets te vinden wat heel mooie bij de wijzerplaat past.
Ik zou een heel donkerbruine alligator wel aandurven bij jouw plaat.
Of we kopen gewoon samen een rode en rouleren een beetje
Ik blijf, zoals getoond, toch ook een fantastische combi vinden…
Wat een rare verhoudingen. Helemaal uit het lood op dit plaatje.
Zoals altijd vertekenen plaatjes heel erg.
Zodra ik hem in de klamme handjes gehouden heb, kan er een goed oordeel geveld worden.
Op plaatjes o zo mooi. Zo zie je hoe iedereen van mening kan verschillen als hij eenmaal om de pols zit.
Prachtig maar voel de klik niet. Benieuwd wie hem gaat oppikken, hier van HF zou leuk zijn
Erg fraai! Wat een mooi merk eigenlijk als je erover nadenkt. Dress en sportief, ze maken toppers.
Ik vind hem op de pols nog veel mooier hoor.
Omdat de extra Patek band niet op de Patek past, heb ik die even geprobeerd op de jlc. Vind eigenlijk een crocoband wel mooier dan de casa fagliano en voelt meer passen bij zon mooie groene Reverso. Maar in het zwart past het net niet op een of andere manier.
Op zoek naar een donkergroene Croco dus …
Dat zal toch wel goed komen? Zo’n gaaf horloge!