Het is dat hij voor mij gewoon te groot is.
Ik vind de Polaris echt een grandioos horloge.
Het is dat hij voor mij gewoon te groot is.
Ik vind de Polaris echt een grandioos horloge.
Nee ben echt
Maar wel mooi
JLC zelf biedt ze ook aan. Wel donkerder dan je plaat, maar denk dat het erg mooi staat.
Klopt. Om de pols is die eigenlijk nog mooier. Als je ziet hoe het licht speelt met die indexen en het saffier. Echt heel gaaf
Ik heb enkele keren gevraagd, maar zij menen dus dat zij geen groene banden leveren die passen…
Hahahaha. Je hebt gelijk.
Ondanks dat je hem nog strakker zou kunnen dragen is je pols niet heel breed. En ik dacht dat ik een smalle pols had.
@TheWornWatch valt wel mee hoor. Lug to lug is maar 47.5mm.
Draagt hetzelfde als een speedmaster. Misschien nog wel beter door de aflopende lugs.
Edit: zie net je foto en snap hem
@Gosz ben bang van niet, paar keer een kans gegeven. Hij mag na minder dan een maand vertrekken en ga voor de nieuwe ZEP.
P.S. Niks voor je als de platinum weg is?
Kan hem inderdaad niet meer vinden. 100% zeker dat ze voorheen op de site stonden.
Maar ook in de maat 20/18? Zelfs op google kon ik die niet vinden.
Ja, voor de normale Large small seconds. Heb nog zitten speuren, geen resultaat (meer).
Ik overweeg mijn Polaris Memovox (de limited edition van 1000 stuks, Q9038670) toch te verkopen. Reden is dat ik toch voor de Mevovox Mariner wil gaan of misschien voor een IWC Aquatimer. Wie interesse heeft, doe een PM
Ik vond het in de praktijk meevallen, het verschil tussen de Mariner Date en de Mariner Memovox lijkt op papier groter dan dat het in werkelijkheid is, ik vond persoonlijk het verschil in prijs een groter struikelblok .
Lekker hoor!!! Gefeliciteerd met de aanwinst. Staat goed
Prachtig! Welkom bij Jee èl Cee