Die blauwe!
Die blauwe ziet er super uit.
Allebei heel, heel erg mooi. De nieuwe is nog mooier dan degene die ik heb (zwart).
Blauw is gaaf, maar zwart gaat nooit vervelen. Ik zou voor de zwarte gaan.
Die blauwe is smull’n , prachtig.
Ook met het updated kaliber.
70 uur gang reserve
Die blauwe is helemaal super, no brainer!
Heb de drie kleuren vorige week om de pols gehad . Vond zelf de zilveren dial het mooiste, aan mij heb je dus eigenlijk niks…
Beide mooi… maar uit deze twee zou ik kiezen voor de blauwe; Maar als ik nu een JLC zou moeten kiezen zou ik persoonlijk voor de Master Control Memovox gaan
Yummy
Edit: de momovox functie gebruik je denk ik niet veel in de praktijk of wel? Heb je ook een foto van de zij en achterkant
Wie heeft er 2 wijzers nodig als je een Memovox hebt!
Nou, grappig dat je het vraagt
Ik krijg pijn aan mijn vingers van het opwinden als ik dit ding draag, minimaal gebruik ik het één keer per dag en mijn max is tot nu toe vijf keer op een dag
Ik vindt hem zo gaaf gewoon! Wil er mijn Seadweller of Rolesor voor opofferen…althans dat zijn wilde gedachten
Dank allen! Ik was al bang dat de keuze niet makkelijker zou worden. Schaap geeft zojuist aan dat ik beide vrijblijvend kan laten komen om te proberen, dan hak ik dan de knoop wel door.
@MannetjeMar: De Memovox is ook schitterend, dat zou mijn volgende (iets) sportievere horloge kunnen worden!
Ik snap het… de knip sportief en wat netter ligt echt bij die twee als je het mij vraagt; of althans tussen die twee model lijnen.
Sinds ik mijn Polaris heb weet ik het eigenlijk wel
Succes met je keuze; we zien hem verschijnen. Als je tenminste al zo ver bent
Volgens mij is verkrijgbaarheid bij JLC tegenwoordig ook al een probleem. Als je zoiets zou willen dan zou ik het plannen
Wat een geweld uit de JLC stal.
Mocht een Hentschel niks worden…. Ik ga de normale. Memovox op t lijstje zetten…. Toch nog samen met de Polaris. En die marine ondanks de datum, lijkt me een geweldige kleur … ik weet niet of de problemen er nog altijd zijn?
Lijkt me gaaf om de ‘wekker’ eens te proberen

Lekkere 3 piece zo
.
Ik vind de mariner blauwe kleur wel mooier. Maar of me dat een paar k meer waard is. En ja ik weet t er zijn meer verschillen tov de zwarte of blauwe no date. Oa iets groter en kan dieper mee gedoken worden….
Even op een serieus niet.
Word men echt wakker van de wekker functie? En trilt zoiets niet van t nachtkastje af??
Dat ben ik met je eens
Dat zou toch wel K… wakker worden zijn. Fijne dag
#NOT
Ik vond het blauw van de ‘gewone’ no date niet echt heel mooi. De Mariner is geweldig. Maar de zwarte date, op rubber, won het bij mij.