De date is echt een waanzinnig mooi horloge.
Snap idd ook niet waarom iemand de no date prefereert.
Foto uit de doos.
De date is echt een waanzinnig mooi horloge.
Snap idd ook niet waarom iemand de no date prefereert.
Foto uit de doos.
Never voor een mariner.
Dan kocht ik de polaris Memovox. Die is wel een stuk meer in prijs. Maar dan heb je wel ook een belletje.
Heel fraai, deze week gepast. Op rubber erg fraai.
Nee, toevallig kwam die enkele dagen nadat ik die van mij had aangekocht online. Die had overigens een (verkleurde) tritium dial, deze blijft mooi wit
Wel grappig want het model komt niet zo vaak in de verkoop.
Ik dacht heel even dat ik het Monster van Loch Ness zag
grapje hoor
Uiteindelijk was ik onder aan de streep ruim minder kwijt voor de Mariner date. In Nederland afrekenen bij de AD, moet je wel rekening houden met 9500/9600 euro, ik weet niet hoe ze momenteel verkrijgbaar zijn. Daarnaast ben ik hem nu al 2 maanden kwijt om de minutenwijzer te laten wijzigen.
Is het een mooi horloge, absoluut, de wijzerplaat is fantastisch. Kan ik wachten tot ik hem terug krijg eind juli, moeilijk… Ga ik de rubber band er nog bij kopen voor ~700 euro, waarschijnlijk wel ;).
Klachten kunnen ingediend worden bij Pierre Cardin of Jaeger
Snap zelf ook niet hoe deze ooit tot stand is gekomen …
Helaas geen enkele Polaris op voorraad.
Ga ik doorschuiven naar volgende maand, mits ik naar t buitenland kan…
Waar ben je geweest? En niet van tevoren gebeld dus?
Misschien wil ik afscheid gaan nemen van deze. Mijn Polaris komt vaker uit de kist. Je krijgt echter niet zo gemakkelijk een goede complete set, dus ik ben er nog niet uit.
Lekker mee wachten Tom.
Het eet geen brood en ik denk dat de seller’s remorse enorm gaat zijn.
Je hebt gewoon een aantal prachtige horloges in de collectie. Zeker een lastige keuze om dáár een favoriet uit te pikken
Wat staan er momenteel toch veel prachtige JLC’s in het blauwe gedeelte. Wow
Heel mooie reverso! Is het de large of de medium? Hoe vind je hem zelf dragen om de pols? Groot/klein?
Dit is de classic large. Draagt zeer comfortabel.
Dank je voor je antwoord! Ik zit er zelf over na te denken om deze ook aan te schaffen…
Ga je zeker geen spijt van krijgen.
Ik zal hem nooit wegdoen, zit 8 jaar garantie op!