Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Zwart mag ook :blush:

Complimenten voor Steltman trouwens.
Daar kom ik graag terug.

1 like

Wie nog op zoek is naar een mooie Polaris Memovox (de limited ‘50th anniversary edition’), ik heb besloten die van mij te koop te zetten. Het is een prachtig horloge, maar ik wil wat ruimte vrijmaken voor wat anders.

En om hier ook nog wat bij te dragen, nog 2 foto’s:

13 likes

Heel gaaf de memovox versie! :ok_hand:t2:

Hele mooie combinatie met blauwe band👌🏽 Echt een topper

1 like

Mooi dat je hem hebt kunnen passen! Oogt qua verhoudingen helemaal top op je pols. Hopen dat hij inderdaad in zwart en blauw komt! :slight_smile:

1 like

Ik heb wel 12.000 Russische roebels cash, deal? :sweat_smile:

2 likes

Tempting, maar nee :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

OK, maar als de munteenheid ontbreekt in je verkooptopic doe ik er mijn voordeel mee met een prijsvoorstel. :wink:

1 like

Scherp! :nerd_face:

Kan het helaas niet meer aanpassen zie ik, maar het liefst dus euro’s. Of Britse Ponden en als je exotisch wilt dan mag Bahrein of Koeweit Dinar ook :wink:

1 like

Na de advertentie gezien te hebben vraag ik me af hoe je het deksel vol krassen krijgt met een vouwsluiting ?
Maak je die vouwsluiting los en leg je het dan weg op schuurpapier of iets anders dat krast? Ik heb een JLC van 16 jaar oud en ik heb geen krassen op het deksel.

3 likes

Dit viel mij ook erg op…

Zo heb ik hem gekocht, ik weet het dus niet. De kast zelf is in topstaat. Kom hem eens bekijken in het echt en be amazed :wink:

1 like

Keertje mee naar het strand, beetje zand er tussen en daar zijn de krassen.

1 like

Zit al een tijd te kijken naar dit horloge, prachtige toolwatch met een dressy look, lekkere frisse dial en goed te combineren denk ik met veel kleuren straps. Iemand ervaring met dit horloge? Kom deze maar weinig tegen…

16 likes

Die is prachtig. Ingetogen, maar toch heel bijzonder. Ik zou hem wel lusten!

Vind ik dus ook en dat gecombineerd met een WR van 100m en een robuust uurwerk prima te doen voor dagelijks gebruik. Zit al een paar jaar in mijn hoofd, maar altijd wel een reden gehad om een ander horloge voorrang te geven.

1 like

19 likes

Prachtig. Zou m zo willen toevoegen aan de collectie.

Wat nu niet wil zeggen dat ik m koop :see_no_evil:

:ok_hand::ok_hand:

Oh en met die krasjes, wat @TheWornWatch zegt. Dat heb ik ook wel eens gehad, sindsdien plak ik altijd een caseback stickertje op mijn horloges met een stalen achterkant.

3 likes

Een van mijn blijvertjes. Heerlijk horloge.

22 likes

Had deze de balans van de Extreme Lab?

1 like