Staat de JLC goed.
Mag ik vragen waar je de band vandaan hebt?
Is die nog steeds bestelbaar via de dealer? Ik zoek namelijk nog eentje voor mijn chrono 2.
Via de JLC dealer, ging supersnel , op 18/8 besteld, binnen op 27/8.
Prachtig die Grande versie
Die Nubucks zijn inderdaad top!
Die plaat toont wel heel erg paars, zal wel aan de foto liggen, gok ik?
Dat klopt. Ik krijg dit niet goed. In TL licht is de plaat wel soms echt paars trouwens.
Niet alleen via de dealer maar ook bij een gecertificeerd JLC atelier
Bij vragen stuur maar een PB en help je.
Geen hoogpolig tapijt maar wel goede koffie en veel kennis aanwezig
Bij jou thuis dus ?
Deze staat sinds gisteren te koop. Mocht hier iemand een (echt) mooie Reverso willen (in)ruilen, laat maar weten! Een andere JLC? Proberen kan altijd.
Was mijn huis maar met zo een (jlc gecertificeerd) atelier uitgerust! Je kan prima zaken doen met, en bij!, horloge24.
Begrijpelijk !
Heel mooi. Ik wil toch snel eens een Reverso gaan passen. Hoe zit het eigenlijk met de schaarste van een blauwe Tribute bij ADs?
Het is te doen. Verkoopfocus ligt op de Duoface, maar deze hebben ze ook wel.

For what its worth. Ik verwacht ergens in de loop van de week ook wel duidelijk te krijgen wat ze verder gaan doen.
Nou, het hoge woord is er uit. Het horloge wordt niet compleet gewisseld, maar praktisch alle interne componenten worden vervangen om het horloge weer in nieuwstaat te brengen. Niet alle onderdelen waren lokaal op voorraad dus dit gaat ongeveer 1 maand duren voordat alles hier is.
Verder heb ik vandaag een prima gesprek gehad met de regionaal verantwoordelijke voor Richemont en boden ze (na wat subtiele hints van mijn zijde) een rubber strap en vlindersluiting aan ter “compensatie” van het leed. Aangezien dit toch al op mijn verlanglijstje stond vind ik dat verder ook prima afgehandeld.
Uiteraard wordt garantie en dergelijke allemaal gelijk getrokken met de opleverdatum en verwacht/hoop ik dat de kous hiermee af is.
Hoe het een en ander heeft kunnen gebeuren is verder niet echt duidelijk, ik hoop vooral dat het niet nogmaals gebeurt.
Nou, vol verwachting klopt ons hart totdat ik de boel weer kan gaan ophalen.
Fijn dat het netjes op wordt gelost naar jouw tevredenheid.
Hopelijk weer snel in bezit
Waar mensen werken worden ook fouten gemaakt. Al is dit wel extra vervelend gezien je meer dan één keer pech hebt gehad met je horloge.
Gelukkig lossen ze het netjes op! Nu hopen dat het de laatste keer is✌🏻
Mijn Vintage Jaeger LeCoultre Ultra Thin van 1970. Momenteel staat er het blauwe bandje op.
@tompj die van jou zou een perfecte aanvulling zijn!
Waar staat hij te koop?