Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

In het blauwe hier!

Prachtige JLC heb je daar trouwens!

2 likes

Voor een erg scherpe prijs ook :open_mouth:

1 like

Oef, wat een fraaie plaat!

1 like

Topper! Moesten ze die nu eens uitbrengen zonder sunburst, dan zou ik niet twijfelen :blush:

1 like

Vind ik toch netjes opgelost zo. Eind goed, al goed :slightly_smiling_face:

1 like

In Velp bij Aalbers is deze aanwezig in de zaak Zelf goede ervaring bij hen met aanschaf van een jlc.

Bedankt, maar helaas niet erg om de hoek voor mij.

1 like

Zojuist een paar gepast:

Mooi formaat, weinig op aan te merken behalve dat het geen blauwe Tribute is (hadden ze niet)

Duoface wel erg cool, maar ook vrij dik. In het echt wel beter dan op deze foto

Iets anders, chique maar ook een beetje saai

Wow :heart_eyes: beetje buiten budget

21 likes

Tekenend voor de Reverso. Ik vermoed dat de Tribute SS jou goed gaat bevallen. Optisch iets kleiner dan de normale, vanwege de donkere plaat. Perfecte maat!

Zo’n Reverso Duoface is wel erg leuk!!

Altijd een feestje met dit beestje!

17 likes

Eigenlijk zie je de binnenkant niet vaak genoeg bij een single-face. :thinking:

18 likes

Ik ben regelmatig afgeleid door de brushing. Kijk nou toch hoe mooi :star_struck:

32 likes

Prachtig.

1 like

Neejman zonde

2 likes

Memovox

18 likes

Deze blauwe topper vandaag weer s om.

22 likes

Nieuwe band besteld bij JLC. Was twee dagen later binnen en een goede keuze! Wat een prettige band, super comfortabel.

Ik was gisteren even bij SC om wat rond te snuffelen en heb ook de date versie in handen gehad. Die vond ik net wat speelser. Maar die datum hadden ze beter weg kunnen laten, brrr. Erg wit in vergelijking met de crème fauxtina.

Welke heeft jullie voorkeur?
No date

Date

• No date
  • Date

0 stemmers

5 likes

No date! Open caseback en kleiner. Ook lijkt dat datumvenster als afterthought uit de plaat gestanst.

1 like

Eens. Om dezelfde reden. En de dikte vd kast op de pols. De Rubberband is wel heel fijn.

2 likes