Uiteraard oneens. De date is speelser en door de patina wat zachter ten opzichte van de no date. Daarnaast is de band van de date mooier.
Maar de verschillen zijn ook weer niet al te groot.
Uiteraard oneens. De date is speelser en door de patina wat zachter ten opzichte van de no date. Daarnaast is de band van de date mooier.
Maar de verschillen zijn ook weer niet al te groot.
Ik vind de uitstraling van de date en de verhoudingen met de cijfers echt vele malen mooier. Scheelt echt veel. Toen ik ze beide in handen had was het voor mij no contest.
De date. Maar niet zozeer vanwege de date, maar wel vanwege de totale wijzerplaat en uitvoering.
Ik vond de no date echt een minder horloge.
Dit is het. Dit gevoel had ik ook direct.
Edit. Je ziet aan de stemmers ook wel wie hem heeft gepast al dan niet
Het is een lastige keuze maar wat bij mij de doorslag geeft is het kleurverschil tussen de uurmarkeringen, de datum en de buitenste ring. Ook de maatvoering speelt een rol, zeker met “open” wijzerplaten.
Maar ik zou zowel de date als no date met veel plezier dragen.
Haha heb m gepast en te dik gevonden. Ook al was t op t nippertje.
Ik snap je redenering. De no date is wat meer dressy in mijn ogen.
Voor mij specifiek is de no date een absolute topper. Ben er heel blij mee. Maar als er bij, wijze van spreken, iemand voorbij komt met de date, dan wil ik hem wel ruilen haha.
Haha we begrijpen elkaar.
Ik vind de Date veel mooier en sportiever. Ook het opstaande glas geeft de Date extra cachet.
Welk model is dit?
Dit is de Jaeger-LeCoultre Polaris Automatic.
Mooi! En de mooie pam weer terug naar Tom🤩
Heel mooi deze! Heb je daar een referentie nummer van?
Deep Sea Chronograph. Google doet de rest.
Van harte proficiat met deze mooie aanwinst!!
Klasse!
Proficiat ermee! Tof horloge!!
Ja dat is om te watertanden hé
Dank je!
Jouw Ex toch?