Leuk vooruitzicht!
JLC zet de maat ook in de band.
Ik zit ook nog weleens te dubben over een lichtblauwe Molequin. Lijkt me een frisse combi voor in het voorjaar.
Leuk vooruitzicht!
JLC zet de maat ook in de band.
Hah leuk dat jullie dat samen hebben! Ook leuk om toch allebei een ander kleurtje te nemen. Die duo-fotos zien we hier graag verschijnen.
De Monoface Eerst dacht ik dat ik alleen maar de Duoface wilde, maar ik zou toch 90% van de tijd de blauwe dial gebruike en de Monoface is iets kleiner en dunner en daardoor wat subtieler.
Ik denk zeker dat dat mooi staat ja! Ik ga zelf de Hodinkee strap nemen die ik op m’n Portugieser al heb. Zo mooi staat die en hele fijne kwaliteit.
Die gaat er zeker komen
Je wilt uitdunnen, maar je blijft bij kopen…
Maar ja erg gaaf horloge!
Geen zorgen, hier sneuvelen er twee voor.
Watch this space…
Heel nice!! Gefeliciteerd.
Dat is een mooie Tom. Heb ik ook wel eens naar gekeken in mijn zoektocht naar een witgouden aanwinst, maar (nog) niet de trekker overgehaald. Heb je hem ergens kunnen passen of spring je in het diepe?
Gepast vanmiddag. Mijn inruiler wordt nog even door de echtheidscheck e.d. gehaald. Policy bij Gassan. Woensdag dan ophalen.
Oh ja, daar lag er ook 1. Wat goed dat je hem hebt opgepikt. Benieuwd naar de foto’s.
Damn very very nice!
Oké op jacht naar een duoface. Het gaat tussen deze 2 refs, dus een poll om jullie mening te peilen
0 stemmers
Weer mooi Tom. Goed bezig
Super gaaf Tom!
Wat een heerlijke knaller!
Sodeju wat een klapper! Geniet ervan
Heel mooi! Bovenal gecharmeerd van het lettertype!
Heel gaaf! Alvast proficiat
Mooi hoor, lekker gecompliceerd horloge !
Waar zit nou de memovox? is dat de lange wijzer met open rode pijltje?
En zo ja, wat is dan de functie van de nummertjes rond de maanfase met dat korte pijltje met rode punt?
Ik neem aan dat het venster wat achter de minutenwijzer verstopt zit de schrikkeljaren aangeeft?
Cool! Gefeliciteerd!
Welke zijn gesneuveld?
Memovox is inderdaad de lange wijzer.
Nummertjes rond de maanfase is de 24-uurs indicator. Bij de rode cijfers geen instellingen doen van datum e.d.
Het kleine venstertje geeft idd het jaar aan.