Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Mee = meer

Hier is dringend nood aan een foto van mijn JLC’s

12 likes

Nóg mooier

1 like

Niet mis, maar geef mij maar de originele :blush:

1 like

Beide even mooi. Mooi voor de afwisseling :ok_hand:

1 like

Schitterend horloge!

1 like

Zo die is toch echt wel heel mooi :heart_eyes:

1 like

Die Hometime blijf ik echt gaaf vinden!

Deze groeit bij mij. Ik vind hem erg fraai!

1 like

Deze blijft zo bizar mooi

1 like

Op papier leek grijs nubuck me wel leuk bij de blauwe timer , maar vind het helemaal niks. Dus mocht iemand nog een custom curved grijze nubuck zoeken passend gemaakt voor de JLC vouwsluiting :see_no_evil:

15 likes

Dat kan beter inderdaad. Wel een geweldig horloge!

2 likes

Bijna weekend!

17 likes

Ik ben gisteren even langs geweest bij S&C om wat Reverso’s te passen. Wat een heerlijke horloges!
Ik ben vooral fan van de medium thin zonder sub-seconds en met een prachtige sunburst guilloché!
En ja, in goud is 'ie prachtig, maar toch een beetje buiten budget ben ik bang…
Grappig ook om te zien hoe een ander bandje een compleet andere vibe aan een horloge kan geven!

21 likes

Die 2de blijft de mooiste voor mij! Was dat ook de medium? Vond je die niet wat klein?

Ik heb die ooit es gepast en de large monoface vond ik top qua maat. De duoface large was nog groter, die was te.

2 likes

Grappig, ik heb niet zoveel met die sub-dial en ik vind de sunburst guilloché veel mooier, zoals bij de gouden versie.
En qua formaat vind ik deze precies goed eigenlijk. Anders wordt het zo’n blok(je) op je pols.

Maar ieder z’n smaak!

2 likes

Zeker! En keuze genoeg bij de Reverso’s :wink:

De sunburst heb ik eigenlijk nog niet gezien. Ooit komt er wel eens eentje hier, we zien wel welkeen het wordt.

1 like

Deze is favoriet op het moment:

31 likes

Heel eerlijk haalt de donker gekleurde band de shine van het horloge weg.

3 likes

Op basis van deze foto kan ik me voorstellen dat je dat zegt. I.r.l. maakt het hem veel lekkerder vind ik.

2 likes