Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Laat liggen. Voor de handel is het niet erg interessant vrees ik.

Lekker laten liggen… Als je dan toch iets speciaals zoekt, dan liever deze (niettekooptrouwens :grin:)

19 likes

Die heb ik onlangs gepast! (Naja al een tijdje terug)

Echt heel gaaf maar buiten mijn huidige bereik :joy:

1 like

Cool horloge! De auto is zeker ook niet verkeerd

1 like

Die kun je voor 6k ook wel vinden hoor. Vind m ook cool.

Dit is een topper.

1 like

Dank! Ik ben er erg blij mee. :grin:

Ik ben mij (ook) aan het orienteren op de Polaris (ga van het weekend even kijken), maar had wat vragen naar de vriendelijke mensen van JLC gestuurd en kreeg vrij vlot een mailtje terug. Geen antwoorden op mijn vragen overigens, maar wel de volgende opmerking:

If you are looking for a Jaeger-LeCoultre Polaris diving watch we invite you to stay connected with us to discover on October 1st, 2 new Jaeger-LeCoultre Polaris Mariner that are fully ISO 6425-compliant.

Dus mocht je er nu over aan het nadenken zijn, dan zou ik in ieder geval nog een weekje wachten :).

Ik heb trouwens zo maar het gevoel dat ze in mijn werelddeel (woon in Brazilië) niet heel veel interesse krijgen, werd gelijk doorgezet naar de persoonlijke email van de regionale directeur van JLC die al mijn verdere vragen wel kon beantwoorden. Kan ook zijn dat het onderdeel van de marketing strategie is natuurlijk.

1 like

Top, hij is vet waterdicht :joy:
Ik ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet

Dat was ook een beetje mijn reactie. Stiekem hoop ik dat er een uurwerk in komt met een wat langere gangreserve, maar ik ben bang dat dat gelijk zal blijven.

1 like

Afgelopen week hebben we (mijn vriendin en ik) een uitnodiging gekregen van S&C Den Haag om naar een road show te komen van Jaeger-LeCoultre, die was vandaag. Zoals ik wel vaker verteld heb hier, mijn vriendin heeft de horloge hobby ook opgepakt en heeft ondertussen haar eigen collectie :grinning:

Super aardige man van JLC ontmoet waar we 1,5 uur mee hebben zitten praten en horloges mee hebben bekeken. Ik was al een fan van het merk, nu nog meer :grinning:
Aan het eind van het gesprek ook nog een uitnodiging gekregen om de fabriekstour te gaan doen, kan niet wachten !

Anyhow, hier zijn een paar foto’s die ik genomen heb:

20 likes

Prachtige klassiekers. Stuk voor stuk.

Pim wat vond je van de calendar chrono?

Daar ben ik ook beniewd naar. Het standaard bandje doet hem geen goed, maar de foto’s op diverse websites van de chrono triple calander zijn echt mooi. Is het in het echt ook zo?

Stuk voor stuk zijn de horloges echt schitterend, ik was al een fan van Jaeger maar nu helemaal. Wat mij betreft horen ze in de Holy Trinity thuis. Afwerking is bizar mooi, layout en stijl ook. Enige nadeel wat ik heb is dat mijn ogen te slecht zijn voor een calendar chrono en ik het niet goed kan lezen.

Ik heb al wel besloten om een Master Control memovox te kopen. Het ziet er op de foto saai uit maar aan mijn pols is hij spectaculair.

Ik mag 1 oktober nog een paar foto’s plaatsen van de nieuwe Polaris, maar die zijn nu nog onder embargo :grinning:

6 likes

Gaaf hoor. Leuk dat ze zoveel tijd namen en dat je nog een bezoekje aan de fabriek mag brengen ook… Veel plezier alvast, ook met de voorpret.

1 like

Ow wauw! Echt heel gaaf!

Hier had ik wel graag bij willen zijn!

Alleen please JLC kies een andere kleur band… deze Van Lier kleur wordt ik erg droevig van.

Helemaal mee eens!

1 like

Holy stagioni;

• Audemars Piguet
  • Patek Philippe
  • Vacheron Constantin
  • Jaeger LeCoultre
3 likes

Mwah, een quintet dan maar:
A. Lange & Söhne hoort er toch echt ook bij.

6 likes