Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Dan hebben we inderdaad een prachtig quintet.

3 likes

Magnifique!

Ah jij hebt de polaris chrono al gezien. Is het wat?

De True Second is erg mooi.
Maar de Lange Saxonia Moonphase nog mooier.

Mag ‘ie blijven :face_with_monocle:?

(Even dubbelklikken voor extra scherpte)

10 likes

Het is geen Polaris chrono die ik gezien heb. Het is de Polaris Mariner, waterdicht tot 300m, screw down crown voor de dive ring op de wijzerplaat en lijkt best wat op de Limited Edition Polaris date die ik heb.
Ik vindt hem mooi, maar het verschil tussen mijn LE en deze is te klein om hem erbij te kopen

Tuurlijk blijft de JLC. Afwisselen tussen wit / zwart :wink:

Ik ben mede door jouw NA ook met een schuin oog naar een Saxonia a.h. kijken. Bevalt het horloge nog steeds?

1 like

Ja, heel erg goed!

1 like

Al deze merken hebben een enorme historie, haute horlogerie en hun eigen iconen. Ook hebben ze elkaar vaak nodig (gehad). Jeager-lecoultre en Audemars Piquet grenzen zowat aan elkaar. Patek Philippe en Vacheron Constantin ook. Deze merken zijn er altijd geweest en zullen ook altijd blijven. Iconisch dus.

JLC heeft waarschijnlijk voor alle merken uurwerken gemaakt. In elk geval voor Patek.

En ook voor AP in de eerste Royal Oak pff shore lijn :wink:

Ah kijk. Ik vergiste me. Ik heb een foto gezien van een blauwe Polaris Memovox op Watchprosite, dus dacht dat het die was. We wachten het even af.

Vandaag:

21 likes

De Jaeger-LeCoultre Polaris Mariner is uit ! Het horloge staat op de website dus ik denk dat ik mijn (crappy) foto’s ook mag plaatsen :grinning:

Website

13 likes

Is die 45mm ofzo? Ziet er erg groot uit.

4 likes

Klopt het dat de website een derde kroon heeft en de versie die jij in handen hebt gehad maar twee?

1 like

Heerlijk toch!

36 likes

Kan, dan heeft die een memovox, heeft deze niet

2 likes

Ik zal die ook eens wat nader bekijken.

Ah inderdaad, hij heeft een driehoek tbv het alarm. Nice!

Gaaf dat je dit model al in handen hebt gehad. Leuke uitnodiging van ze.

1 like