Erg fraai ook. Vandaag een grande reverso gepast en de maat was spot on. Deze is een tikje kleiner maar ik vind hem erg fraai!
Hoe vaker ik deze draag hoe leuker ik hem begin te vinden
Ik durf het te callen ik heb een keeper gevonden haha
Toen ik hem net had vond ik hem erg dressy en had hem alleen om naar kantoor maar draag hem nu ook lekker met mn spijkerbroekie en witte t shirtje.
Ik denk ook dat hij altijd kan. Persoonlijk kan ik een spannender kleurtje wel waarderen, of ieder iets anders dan een lichte kleur.
zoals die van @Bwatched, die kan echt overal bij.
persoonlijk vind ik deze zilveren dial wel leuk omdat je lekker bandjes kan swappen.
Mooi dat ze nu ook eindelijk aandacht geschonken hebben aan de onderste plaat waarover de middenkast draait. Fraaie gravure.
Casual zou ik een wat minder chique band dragen. Wellicht een mooie bruine koeienleren band? Of blauw suede lijkt me ook gaaf.
Dat is sowieso erg mooi bij witte platen.
zit ook te kijken naar een andere band. zag een tijdje terug op instagram wat gave dingen langskomen dus wie weet.
btw, de wijzerplaat is niet helemaal wit. het binnenste vierkant is een soort zilver wit en de buitenkant gematteerd zilver en dat speelt echt mooi in het licht.
Ik vind m cool Lucas. Staat goed en kan eigenlijk overal bij.
Is dit dezelfde maat als die van Bwatched?
nee die van hem is een stuk groter.
23mm vs 28mm
Nu nog sokken aan
ik heb altijd sokken aan
alleen in mn sneakertjes zie je ze niet want dat vind ik zo sloom.
Dat ziet er mooi uit! Hoe zat die om de pols? Nu alleen nog een excuus zien te verzinnen om over de prijs heen te komen
Zit prima om de pols (18mm) en de prijs … sjah, het is Haute horlogerie Gewoon een jaartje niet op vakantie
Tsja, weer 2k duurder dan de polaris date , ik kan mij nog goed herinneren dat ik mijn eerste “echte” horloge kocht, een baume & mercier van 2500 euro en dat een godsvermogen vond.
Gezien ik mijzelf momenteel in de gunstige situatie bevind waarin ik geen btw hoef te betalen zijn ook die JLCs ineens prima te verantwoorden aan mijn eigen ratio
Ook als eens naar gekeken. Veel bang for buck maar ik denk dat ie klein oogt met z’n 37mm en zwarte plaat. Daarbij vind ik m niet echt mooi oud geworden.