Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Ik had wat vraagtekens bij het doordraaien van de duikring en gebrek aan schroefkroon. Ik wil graag een datum op een horloge en een transparante case back vind ik mooi (polaris date is met dichte caseback). Daarnaast vond ik de gangreserve wat beperkt met 40 uur. Met 70 uur loopt die nog na 2 dagen niet dragen.

2 likes

De date versie is nog geen 14mm

Zojuist opgehaald. Erg fraai!

39 likes

Top!!
Van harte gefeliciteerd!

je behoort nu tot de illustere groep met @whisky en mijzelf :grinning:

3 likes

Prachtig. Gefeliciteerd!

2 likes

Prachtig!

1 like

Even een vraagje @Vespaed. Hoe zorg je ervoor dat jouw profiel ‘verborgen’ is.

Ik heb gezocht, maar kan het zo 1-2-3 niet vinden

Bij voorkeuren

1 like

Waarom zou je dat doen? Wat is het voordeel ervan? Dit is een vriendelijk bedoelde vraag…

2 likes

Zodat niet iedereen in één opslag kan zien wat je in het verleden gepost hebt (qua horloges e.d.).

Persoonlijk vind ik dat fijner

1 like

Ik heb een akkefietje gehad dat iemand mijn spoor volgde, mijn foto’s en inhoudelijke posts vervolgens gebruikte op timezone.

3 likes

Dit soort dingen vind ik ‘a bit creepy’.

1 like

@gosz en @Vespaed bedankt voor de antwoorden. Ik ga mijn profiel ook verbergen om vindbaarheid op internet zoveel mogelijk af te schermen.

1 like

Volgens mij is het recent veranderd.
Je kunt nu alleen nog maar op een Profiel klikken en zoeken als je ingelogd bent.
Probeer het maar eens als je uitgelogd bent.

Ik stond ook even op “verborgen” maar heb er dat weer afgehaald.

Natuurlijk kunnen mensen zich aanmelden om dit wel te kunnen zien, maar dat is toch alweer een stap extra.

4 likes

Eens, dit was toen iedereen dit kon zien. Iemand had mijn totale profiel gekopieerd op timezone. Die persoon is uiteindelijk daar verwijderd

1 like

Proficiat! Met deze prachtige Na!

1 like

Gefeliciteed.

Trio Tributes op t forum :slight_smile:

1 like

Nieuw bandje van @Ko_ Weer top!

28 likes

Wow. Inderdaad top.

1 like

Heel fraai!

2 likes