Ik had wat vraagtekens bij het doordraaien van de duikring en gebrek aan schroefkroon. Ik wil graag een datum op een horloge en een transparante case back vind ik mooi (polaris date is met dichte caseback). Daarnaast vond ik de gangreserve wat beperkt met 40 uur. Met 70 uur loopt die nog na 2 dagen niet dragen.
De date versie is nog geen 14mm
Prachtig. Gefeliciteerd!
Prachtig!
Even een vraagje @Vespaed. Hoe zorg je ervoor dat jouw profiel ‘verborgen’ is.
Ik heb gezocht, maar kan het zo 1-2-3 niet vinden
Waarom zou je dat doen? Wat is het voordeel ervan? Dit is een vriendelijk bedoelde vraag…
Zodat niet iedereen in één opslag kan zien wat je in het verleden gepost hebt (qua horloges e.d.).
Persoonlijk vind ik dat fijner
Ik heb een akkefietje gehad dat iemand mijn spoor volgde, mijn foto’s en inhoudelijke posts vervolgens gebruikte op timezone.
Dit soort dingen vind ik ‘a bit creepy’.
@gosz en @Vespaed bedankt voor de antwoorden. Ik ga mijn profiel ook verbergen om vindbaarheid op internet zoveel mogelijk af te schermen.
Volgens mij is het recent veranderd.
Je kunt nu alleen nog maar op een Profiel klikken en zoeken als je ingelogd bent.
Probeer het maar eens als je uitgelogd bent.
Ik stond ook even op “verborgen” maar heb er dat weer afgehaald.
Natuurlijk kunnen mensen zich aanmelden om dit wel te kunnen zien, maar dat is toch alweer een stap extra.
Eens, dit was toen iedereen dit kon zien. Iemand had mijn totale profiel gekopieerd op timezone. Die persoon is uiteindelijk daar verwijderd
Proficiat! Met deze prachtige Na!
Gefeliciteed.
Trio Tributes op t forum
Wow. Inderdaad top.
Heel fraai!