Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Particulier vraagt 4k voor de Geophysic 1958 re-edition, is veel horloge voor dat geld:

http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=122698

Een van de mooiste moderne kasten in mijn optiek.

Let op: zit wel een kleine dink in de bezel op 12 uur, maar daar lijkt de prijs me ook naar.

1 like

Back in black! Blijft mooi dat bandje ook al is hij uit 2006😱

18 likes

Ergens voelt een JLC ‘Hometime’ op zijn plek in deze tijden.

27 likes

JLC was bij Schaap & Citroen in de PC Hooftstraat in Amsterdam. Glashutte & Blancpain zit er schuin tegen over bij Tourbillon.
Voor die JLC zou ik persoonlijk wel even bellen met S&C want zij hadden er maar 1 liggen, dus het is wel handig dat je weet dat die er ligt.
Ik had met die Blancpain helemaal niets, maar dat is dan wel weer het leuke aan de hele hobby, iedereen denkt er weer anders over :slight_smile:

Prachtig!

2 likes

Wat een (wijzer)plaatje!

46 likes

Verschrikkelijk mooi!

Prachtig! Geniet er van.

Waren ze maar van mij… Net bij een goede vriend op bezoek geweest

18 likes

Bizar mooie foto’s @malus65!

3 likes

Ah. Deukje en geen papieren meer.

Maar goedkoop is die daardoor wel.

Sounds almost too good to be true… Als je het horloge voor dát geld koopt, dan heb je een prachtige aanwinst voor jouw collectie!

30 likes

Die schade in de lunette is voor pakweg €200,- weg te werken door iemand die verstand heeft van laserwelden.
Lijkt me een prima deal.

1 like

Mijn bijdrage aan dit geweldige merk.

32 likes

:ok_hand::+1::stuck_out_tongue:

1 like

Bizar mooi!

Foto van een aantal dagen geleden, sorry. Ik ga 'm houden en het horloge is al terug getrokken uit de verkoop. Het is voor mij een sympathiek merk, wordt zelden herkend (buiten in het wild) en zo’n Reverso is een lekkere afwisseling tussen alle ronde horloges.

16 likes

Wat een prachtig horloge :star_struck:

32 likes

Omdat het doosje ook zo mooi is.

Leer & Hout

En om dan maar in de Kerstsfeer door te gaan

Niet echt esthetisch en ook de ‘verkeerde afmetingen’ … en toch een heerlijke JLC …

26 likes