Helemaal eens. Mijn favoriete merk. Topkwaliteit, een huis dat technisch ongeëvenaard is en ook nog horloges biedt die nog enigszins betaalbaar zijn.
Toevallig gisteren besteld.
Via amazon.nl wel wat goedkoper trouwens…
Cheers!
De maat kun je op de foto’s niet goed beoordelen. Hij is echt niet groot. Maar daarmee heel classy vind ik.
Hij is inderdaad niet groot maar wel groots.
Ik vind de afmeting en vooral de verhoudingen echt top.
In het echt knalt de plaat en door de gepolijste kast is het verre van een anoniem horloge, juist door de maatvoering blijft hij sjiek en understated. een maatje groter zou killing zijn.
Althans, in mijn beleving.
Zeker. Deze hoort zo te zijn.
Schitterend! Redelijk klassiek maar door het blauw toch uit het oog springend.
Perfecte maat ook zo te zien voor jouw pols
Hij staat je goed, van harte ermee! Hoe groot is je pols? Cm of 17?
Pols is 17 cm. Maar jongens, veur den duzendste keer, dit soort foto’s vertekent enorm en zegt niets over de maat.
Heel erg fraai, onderscheidend door eenvoud en stijl.
Volkomen mee eens. Sterker, zonder Jeager-leCoultre zouden PP, VC en AP minder succesvol zijn geweest.
Prachtig die Reverso’s. Toch ook maar eens op zoek naar een mooie Grande Taille
Die van mij gaat n.a.w. ook nog de verkoop in, maar eerst afscheid nemen van de AMVOX1… Teveel JLC’s in één keer kan ik niet aan denk ik
Van harte proficiat met deze mooie aanwinst. Een van de mooiere
Geef me maar een seintje als je je GT verkoopt! Ik hang met de vinger boven een exemplaar op C24 maar koop er toch liever 1 op het forum
Beauty.
Gefeliciteerd. Prachtige JLC!
Erg mooi Tom - dat je er lang plezier van mag hebben. Nu moet ik op zoek naar iets nieuws blauws.
Ik heb getwijfeld tussen deze tribute en de classic. Uiteindelijk de classic gekocht, maar stiekem wil ik deze tribute nu ook wel.
Zouden twee reversos te gek zijn?