Zo clean en in balans… Echt mooi! Hoe gaat het nog met de Reverso Grande Taille?
Thanks… de GT heeft het nest verlaten en een gelukkige nieuwe eigenaar mogen begroeten
Okay, hier een bandenkwestie. Tweemaal twee JLC’s. Eerst op de originele banden, en daarna een beetje ‘dressed down’. Zeg het maar.
Bij de Moonphase vind ik het allebei prachtige combinaties.
Bij de Reverso vind ik de originele band het mooist.
Prachtige Moonphase, op beide banden!
Ik vind bij beiden de onderste versie de mooiste
Ik blijf voorkeur houden voor de klassieke banden. Black black black
De onderste foto, wat mij betreft
De hodinkee band op de reverso geeft m net dat casual contrast met de MUT, I like!
De reverso, top met die 2de band!
De MUT is mooi op beide, de Reverso vind ik wat te hard op zwart. Je tweede strap is voor mij ook niet helemaal geslaagd, ik zou qua tint eerder voor de OEM bruine strap gaan.
De flap en dwarse stekking hoeft voor mij niet, maar wat een top combi qua kleuren en materiaal
Zijn alle 4 PRACHTIG
De Reverso zit op de blauwe band, zoals je die ook toont, op mijn eerste foto. Beetje slecht licht, dus lijkt wel zwart idd.
Ik vind dit ook wel wat:
Ik zal er nog eens even een casual donkerbruine op zetten.
Edit:
Het licht helpt niet inderdaad, mooie combi dan
Die donkerbruine matcht niet helemaal top, blauw is moeilijker dan wit zo te zien. Dit heb ik ook gehad met een Heuer calibre 6 (zilver met blauw accenten), die bleef het mooiste op de OEM blauwe strap.
Maar die lichte velours geeft wel een mooi contrast! Velours vind ik sowieso leuk om een horloge wat meer casual te maken, maar dat is mijn stijl natuurlijk
Hoe dan ook prachtige set, hier kan je echt alle kanten mee uit. Ik zou eerder de witte wijzerplaat kiezen bij nader inzien, aangezien die wat gemakkelijker combineert met straps. Maar daar heb je nu niets aan
Prachtig!
Ik denk dat er niemand er iets op tegen heeft dat je ons lastig valt met wat foto’s
Ik vind de originele blauwe band mooi, maar dit is ook erg mooi. Bruin past minder op een of andere manier, had ik niet gedacht.
Mooie combi zo. En daarnaast de originele Tom
Dit is wel super hoor, jee…
Helemaal top dit👌🏻