Ik vind ze met orginele band mooier
NA! Een van de happy few 250 gelukkigen wereldwijd!
Heb ‘m al een poosje en tijd om wat foto’s te delen. Dit was wel een leuk plaatje en later volgen er meer. Toen dit model in juni vorig jaar werd aangekondigd was ik eigenlijk direct enorm onder de indruk van de heftig blauwe wijzerplaat en het reliëf in de “alarmschijf” . Wilde ook graag echt eens een JLC en dit model weet wel aardig de balans te vinden tussen enerzijds klassiek en anderzijds innovatief met de timer en misschien zelfs een vleugje sportief. De memovox - complicatie sprak me ook echt aan, gewoon serieus bruikbaar ! Alleen al de verbaasde reacties om je heen op een schoolbelletje vanaf je pols zijn reden genoeg om ‘m te “programmeren”.
Het verkrijgen was nogal een uitdaging. In NL op voorhand al kansloos omdat het boutique only was en 250 stuks wereldwijd is bepaald niet veel! En dan ook nog een of ander virus…Animo bleek opvallend groot! JLC en het woord “wachtlijst” of zelfs “uitverkocht” hoor je nooit in één zin. Uiteindelijk gelukt met geduld en een horloge-vriend en zijn zeer solide JLC connectie in het buitenland. En dat leverde meteen een heel prettig currency voordeeltje op op de toch best wel pittige list price in ouderwetse euro’s. Wel leuk ding toch ?
Machtig mooi en toch exclusief.
Proficiat met je nieuwe N.A.
Wat een plaatje!
Mooi. Bijzonder apparaat!
waaw!
Prachtig en inderdaad heel bijzonder.
Mozes kriebel, wat een horloge!
Prachtig, mijn voorkeur heeft de donkerbruine voor de moon en de originele voor de reverso.
Maar dit is ook wel een top combi. Mits gebruinde huid
Van harte proficiat nog!
Mooi horloge.
Heel erg mooi! En inderdaad een mooie mix tussen sportief en chique.
Beauty, keep the pictures coming
Prachtig!
Geniet er van.
Nogal een understatement. Ik vind hem heel erg mooi!!
Mooi hoor, gefeliciteerd!
Prachtig! Gefeliciteerd!
Mooi hoor Alleen het bandje valt een beetje uit de toon. Vind ik dan.
Dit vind ik ook. De bruine band bij de Reverso op de onderste foto vind ik geen goede match, te licht bruin naar mijn smaak.
Wow!! Uniek hoor, nou ja, 1 op 250 uniek, maar toch!
Zonder geluk vaart niemand wel en het is altijd fijn als er via-via buitenkansjes opduiken. Gefeliciteerd met de NA.
Zelfs met Corona en thuiswerken kan ik me voorstellen dat je genoeg momenten kunt gebruiken om een herinnering voor te zetten, en zo zelfs in je eentje lol te hebben van de memo.
Echt een fraaie, die kleuren zijn
Hoeveel mm is dit horloge?
Prachtig en onderscheid zich direct.