Prachtig horloge, proficiat.
Dit blijft toch echt een plaatje!
Heeft iemand hier misschien ervaring met dit horloge? Ben heel benieuwd hoe deze qua grootte valt: met 42mm groter dan mijn Explorer, maar dikte en lug to lug valt weer mee…
Een keer gepast. Zeer korte lugs en comfortabele kast. Relatief dun voor een chrono. Prima draagbaar ook voor smallere polsen.
Dank! Als de winkels weer open gaan toch een keer gaan passen. Het kriebelt om mijn Explorer + Datejust te verkopen en één topper te kopen, de Polaris Chronograph is dan een mooie optie… Nog een mooi plaatje, zwarte dial is ook prachtig:
Zoals al aangegeven valt dit horloge door de korte lugs relatief klein. Prachtig horloge en de pushers voor de chronograaf zijn boterzacht te bedienen.
Altijd handig zo’n parkeermeter in je huiskamer
Zojuist mogen ontvangen: Reverso manchetknopen!
Een schrijver/journalist van Quill & Pad (GaryG)was zo vriendelijk om ze naar me op te sturen als gift. Echt supergaaf!
Hij geeft aan ze te hebben gekregen van JLC zelf op een SIHH event.
Heeft iemand ze hier wel eens eerder gezien?
Die zijn best tof!
Mooi weer, ingetogen. Niet een dik merk of logo van een horloge (dat trek ik niet bij manchetknopen), maar subtiel.
Precies de reden dat ik ze wilde hebben. Alleen een horlogefanaat zal dit eventueel herkennen.
Ik wilde ze kopen, maar hij besloot ze te geven. Heel gaaf!
Kun je ze ook omkeren voor het geval dat je een potje polo wil spelen?
Haha nee helaas. Zou leuk zijn geweest!
Tja, op korte mouwen zal dat niet gaan denk ik.
Hele meneer opeens
Vanochtend gewoon sokken aangedaan omdat ik me sophisticated voelde
#gekkenhuis
Dan weet je dat het aan is.