Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Die Geophysic is zo gaaf!!

Dank! Voor mij was dit echt mijn vintage JLC-grail.
Samen met m’n Lapis echt een geweldig duo.

Het is zelfs zo erg dat ik geen enkele vintage Jlc meer op het vizier heb op het moment.

18 likes

Waanzinnig mooi… tja: JLC Vintage :white_check_mark:

Niks mis mee toch?

Ha, die heb ik eerder gezien

1 like

Daar hebben we toch de experts voor, daar moet de gemiddelde hobbyist van af blijven

1 like

Prachtig hoor G! Echt een top combi

1 like

Schitterend duo.

Die e109 is erg fraai!

1 like

Gefeliciteerd!!

1 like

GEWELDIG! dat is praktisch denken… :rofl: :wink:

1 like

Jaa bizar terwijl de pijl er nog gewoon opstond, achja heb inmiddels een nieuwe kroon en alarm schijf besteld

Dan een service beurt en de plaat licht schoonmaken en dan gaat hij weer weg. Het is een radium exemplaar dus word geen blijvertje

1 like

Gisteren eindelijk de kogel door de kerk! Heb de JLC Polaris Mariner Date aangeschaft!
Na gepast te hebben afgelopen december en sindsdien toch weer een boel ander spul om de pols te hebben gehad, kwam ik toch iedere keer weer terug bij deze.
Moet alleen nog even wachten totdat ik naar Nederland ga om hem op te mogen halen. Tot die tijd moet ik het nog even doen met plaatjes en filmpjes kijken. Plaatje dus alleen ter illustratie, ik zal een mooie NA maken tegen de tijd dat ik van Corona weer op en neer mag vliegen.

38 likes

Gefeliciteerd man, ik heb hem om gehad en hij is prachtig.
Het is dat ik al een LE Polaris heb anders was dit hem geworden :slight_smile:

Erg gaaf! Gefeliciteerd

Die LE is ook mooi inderdaad, heb de blauwe en zwarte ook een paar keer omgehad, maar die miste iets voor mijn gevoel.

1 like

Wat is “Le”?

Limited Edition

1 like

Er is een standaard blauwe en zwarte met beide een effen kleur. Dan is er een Limited Edition in blauw gradient, volgens mij heb ik van Pim wel eens foto’s voorbij zien komen. En de Mariner heeft een blauw -> zwart gradient, de foto’s doen hem niet echt recht, maar zoals altijd erg lastig om kleurverloop en diepte over te brengen.

2 likes

Heel mooi, gefeliciteerd!!!

Deze is terug in mijn bezit nadat deze wat liefde heeft mogen ontvangen van @vinwat

:smiling_face_with_three_hearts:

27 likes