Prachtig
dat is een hele mooie foto,en horloge natuurlijk
Een van jullie het onderstaande horloge wel eens gehad?
Zo ja, hoe is hij bevallen, wat zijn de plus en minpunten en heb je er wellicht nog foto’s van?
Ik had wat geschreven maar dat is helemaal niet waar. Ze zijn nog gewoon te zien op de website van JLC.
Ik heb deze niet gepast!
Edit: toch wel een beetje waar. Dit is inderdaad de vorige lijn. Die is 37mm terwijl de nieuwe 40mm is. Ik heb dus de Master Control Date van deze lijn en @Joke de Master Control Reserve de Marche.
Heb de mijne bij exact dezelfde leverancier gekocht overigens.
Bedankt voor je reactie. Ik zag ze inderdaad op de site, maar het nieuwe model is wel wat anders.
De Jaeger-LeCoultre Ultra Thin Master vind ik ook echt prachtig!
helaas valt nieuw wel buiten budget momenteel
Mooi horloge! Voor mijzelf vond ik hem iets te clean.
Ik werd er een keer op gewezen dat de kroon, ten opzichte van de naastgelegen puchers, aan de lage laag zit. Dat zou storend kunnen zijn. Verder een prachtig horloge.
Was mij nog niet opgevallen, maar nu je het zegt😅
Bij de nieuwe Master Control Calendar lijkt hier iets aan gedaan te zijn. De kroon staat ten opzichte van de puchers iets meer in lijn dan bij het boven getoonde model uit 2000. Maar in totaliteit vind ik de kast van het oude model slanker overkomen. Overigens ook de kast van de oude Master Reserve de Marche vind ik slanker dan bij het huidige model wat oa ik heb. Wel staan de pucher voor de datum en de kroon volledig op 1 lijn.
Echt een mooie kleur! Staan niet vaak te koop in NL. Dit exemplaar staat in Duitsland
Eens! Ik droom ook af en toe weg bij deze
Hoe heb de Chrono24 uit de afbeelding gekregen?
Vandaag de Master Compressor Diving Chrono GMT omgehad.
Mooi ding, licht voor de grootte maar evengoed een beste klont.
Heb de foto van eBay-kleinanzeige
Ik wist niet dat hij ook op Ebay stond.
Ik twijfel tussen blauw en zwart. Blauw vind ik misschien (nu) mooier, maar zwart is misschien tijdlozer.
Die blauwe van de foto heeft een blanco garantiecertificaat. Dat vind ik vreemd en ik vermoed dat je daardoor de 8 jaar garantie misloopt.
Ai daar had ik nog niet aan gedacht. Dat is wel een maximale afknapper.
Ik zou voor blauw gaan, echt prachtig. En denk dat je een blauwe ook snel kwijt bent.
Aaah, dat is nu juist niet de bedoeling
Dit is voor mij ook wel end-game. De Polaris eenmaal in bezit zal niet hoeven wijken voor weer iets beters.
Dat vind ik ook, daar ga ik dus ook niet achteraan.
Ben wel benieuwd of er bij de AD op dit merk korting te regelen is. 20% zou me meteen over de streep trekken (en dan scheelt het opeens weinig met de blauwe zonder garantie)
Gelukkig ga ik niet meer over 1 nacht ijs met horloges
Dat is wel erg ambitieus. Dat zou ik knap vinden als je dat op dit moment redt.
Op Schiphol ligt er wel wat aan Polaris modellen.
De blauwe lag er ook deze week.
Dan is 17% korting meteen geregeld.