Bedoel je extra korting bovenop de tax free? Bij mij deden ze daar altijd moeilijk over.
Oh zo. Nee, ik bedoelde de tax free.
Op niet-courante modellen en merken is soms wel iets extraâs mogelijk, maar zeker geen 17% is mijn ervaring.
Maar jij koopt er misschien alleen Rolex GMTâs ?
Hahah was het maar zoân feest!
Ik kreeg op een Reverso geen extra korting.
Hier moet je buiten de EU voor reizen toch?
Nee, dat is alleen bij Rolex zo. Andere merken is altijd korting.
Mag ik je vragen hoe deze bevalt?
Is dat de Q9008470?
Ik heb een mooie aanbieding gespot voor de Q9008470 die mijn twijfel naar de (iets grotere) date versie doet vergeten omdat het verschil in prijs door de ââaanbiedingââ nog veel groter wordt. En zonder enige real life ervaring lijkt me de no-date versie meer in balans door het ontbreken van de datum.
Op de site van JLC staat hij nu als Q9008471, maar die heeft niet de zwarte croco-band, ik vermoed zelf dat dat het verschil is. Weet jij of iemand dat?
Prima, draagt zeer comfortabel, ik heb een 17,5-18 cm. pols.
Nee origineel geleverd als Q9008471 met de roodbruine lederen band, rubber en alligator band zijn er later bijgekocht.
Als ik ff snel rondkijk op internet is de Q9008470 met de zwarte alligator band en Q9008471 met de roodbruine lederen band.
Toch ook maar weer de knip getrokken en een originele JLC box gekocht die oorspronkelijk bij mijn horlgoe geleverd werd. Ik wil het altijd toch wel graag helemaal compleet hebben dan.
Mooi die reverso, staat ook nog op mân wishlist
Haha, ja die lijstjes zijn nooit leeg.
De jouwe staat op mijn lijstje. Vandaag waarschijnlijk uitsluitsel of hij er komt. Ik heb degene die ik ervoor moet offeren al in het blauw gezet
De knoop doorgehaktđ„ł
Offerstuk verwijderd uit het blauw. Iets te voorbarig. Wegdoen is zoveel lastiger dan erbij nemenđ
Is zonde! Houden deze prachtige JLC
Hij heeft hem net gekochtâŠ
Van harte!
Dank je Tom.
En klopt Silvester. Ik had wat te koop gezet voor deze
Ah mijn fout, sorry. Ik las het als âik wilde m verkopen maar heb me toch bedachtâ. Sorry
Heel gaaf @Meistersinger geniet er van
Gefeliciteerd, zeer mooie aanwinstđ
Dank allemaal. Ik ben reuze benieuwd naar als hij komt. Zal jullie daar zeker deelgenoot van maken!
heel mooi van harte!
nog bewust een keuze gemaakt tussen de date en deze? want ze zijn wel echt verschillend.
In ieder geval wel weloverwogen.
Tom had me er ook al op gewezen dat die 2 heel verschillend zijn.
Enerzijds de keus niet zo bewust gemaakt want ik heb ze niet in het echt gezien, maar anderzijds heb ik wel + en - naast elkaar gezet.
Ook in de juwelierszaak vind ik het soms heel lastig in te schatten hoe een horloge bevalt/of het een drager is.
De plussen voor de no-date waren voor mij
-het ontbreken van de datum. Ik vind de (witteâ:hear_no_evil:) datum op dit type horloge het uit balans trekken.
-de maat lijkt me prima en beter bij 'het origineelâpassen
-de dikte (hoe dunner, hoe beter)
-de prijs. Een date is iig weer 1000⏠duurder en daar vind ik waarschijnlijk niet snel zoân deal voor als ik voor deze heb gevonden.
En nu maar afwachten
Uploaden: Screenshot_20211207-154327_Samsung Internet.jpgâŠ