Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Verschillend genoeg inderdaad:
afbeelding afbeelding

Zonder datum is inderdaad mooier. Maar ik vind de cleanere wijzerplaat en de grotere cijfers en de ‘geïntegreerde’ rubberband aantrekkelijker.

Beide trouwens heel mooi.

13 likes

Fantastisch :heart_eyes_cat:
Veel draagplezier binnenkort

1 like

Dat is zeker waar!

Dat is absoluut heel mooi. Ik vind geïntegreerde banden overigens vaak erg mooi.

Rubber is niet zo mijn ding. Wel eens een Kaufman Tropical op een Speedy gehad, maar ik vind het niet zo lekker dragen. Het geeft me geen natuurlijk gevoel. Zelfs als het natuurlijk rubber zo zijn, vrees ik dat ik mij niet los kan maken van het aardolie-produkt.

1 like

Gaaf man! Toch nog best snel een keuze gemaakt! Nieuw bij de AD?

1 like

Van harte, echt heel gaaf! Had jij onlangs nou ook niet een Seamaster 120 aangeschaft? :slight_smile:

1 like

Correct😁

15 likes

Mooi, gefeliciteerd!

1 like

Argh die date blijft hier ook kriebelen… Zou een mooie toevoeging zijn. Eerst maar eens iets verkopen.

5 likes

De date. Erik. De date dan.

2 likes

Goh, hier ook😅 Zou mijn inziens een prima aanvulling zijn binnen mijn collectie.

4 likes

Zonder twijfel de date ja.

3 likes

Deze blijft ook door mijn hoofd spoken en staat wel op 1 voor een evt nieuwe aankoop maar dan moet er wel wat uit :sweat_smile::grin::thinking:

1 like

Het is dan ook een vrij briljant ding. Heel gaaf en lekker onder de radar.

18 likes

Wat me nog een beetje tegenhoud is de maat en de prijs. Voor mij is 39-41 toch echt wel de sweetspot merk ik. De 42mm radiomir kan bijvoorbeeld prima maar voor het mooie en fijne mag het een of twee mm kleiner zijn :sweat_smile:

4 likes

Probeer hem echt uit. Ik ben ook niet van de 42mm horloges, maar deze draagt echt verrassend veel compacter.

14 likes

Op 16-17 cm gaat die prima. Draagcomfort is overigens top.

. .

23 likes

Wat doen jullie met de dozen die je bij je horloges krijgt?

9 likes

Bewaren uiteraard. Complete sets houden. Ze gaan dus een kast in.

3 likes

Bewaren inderdaad, maar ik heb wel een hekel aan die dingen. Bij mij liggen ze in een grote doos gepropt ergens op zolder achter de knieschotten. Kom ik bij de volgende verhuizing weer tegen :grimacing::sweat_smile:

2 likes

U bent toch die meneer die die 75mm Tipo 2 ook op een 17cm pols vind kunnen? :slight_smile:

2 likes