Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Wat let je om dat nu te doen?

1 like

Een heerlijke whisky met vrienden :wink:

1 like

Back to the Future…:alarm_clock:

15 likes

Prachtig!

Dank! Ooit gered uit de vergetelheid en op laten knappen.

1 like

Is er hier misschien iemand die weet waar/bij wie ik een JLC onderdeel kan bestellen, anders dan :sheep:&:lemon:, omdat het daar niet lukt?

Een onderdeel als in een onderdeel van een uurwerk? Of als in een sluiting van een bandje oid?
Voor dat laatste kan je een andere AD proberen, voor het eerste vraag ik me af of dat überhaupt ergens gaat lukken :thinking:

1 like

Gaat (alleen maar) om een push pin. Voor de metalen band van een Polaris Mariner. Ga sowieso mijn andere AD benaderen, en misschien heeft iemand hier heel goede ervaringen met een bepaald adres.

2 likes

Wellicht kan @Horloge24 je helpen? :slight_smile:

Steltman in ‘s-Gravenhage zou dit wel moeten lukken, denk ik.

Dat zou nog makkelijker zijn, waarschijnlijk :slight_smile:

2 likes

@OrangeHand Stuur maar een PB met foto waar de push pin nodig is en referentienummer van het horloge. Heb de meeste wel op voorraad.

3 likes

Ik zou de online support bellen. Daar kan je van alles bestellen en wordt gewoon binnen enkele dagen geleverd. Een band of gesp kan bij de AD zo 3 tot 6 maanden duren als je geluk hebt en net de juiste verkoper treft die mee wil werken…

Edit: via het bericht hierboven is het natuurlijk nog veel makkelijker.

1 like

Bijna al mijn vintage JLC bij elkaar. :slight_smile:

43 likes

Heel tof!

Waanzinnig.

Nu nog een vintage duiker van jlc erbij :wink:

Wat een prachtige verzameling pfffff :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Dank je!

1 like

Zat net Nieuwsuur te kijken. Klopt het dat Mariëlle Tweebeeke een Reverso draagt?

Klopt, als je op haar naam googlet in combinatie met de zoekterm “horloge” zie je dat ze een Reverso draagt. Stijlvolle vrouw!

1 like

De 2 gezichten van de Reverso Duoface

32 likes