Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Zojuist ontvangen custom strap van Camille Fournet, erg tevreden over de kwaliteit, kleur en opties tijdens het samenstellen via de site! Duurde een kleine 3 weken voor productie. Als ik het goed heb maken zij ook de straps voor JLC.

De 19/18 maat van de Geophysic maakt het wat lastiger om straps te vinden online…

24 likes

Prachtig horloge @Michel11

14 likes

Heel fraai!

Nog steeds bloedjemooi!

Erg blij mee, aantal weken in mijn bezit en elke dag om de pols! Tegenwoordig durf ik in de stad ook niks anders meer te dragen… Dus een high end horloge die geen onnodige aandacht trekt is voor mij een enorme plus.

Wel leuk dat er 2 van de 800 op het forum zitten, benieuwd of er meer tussen zitten. ( uiteraard de prachtige vintage een paar posts terug )

2 likes

10 likes

Heb je de doos er ook bijgekregen? Met loep e.d.? Leuke set!

Geniet er van!

Full set alleen de loupe miste gek genoeg, maar daar hecht ik niet veel waarde aan. Dank!!

1 like

Geweldige Memovox zeg! :heart_eyes:

Fantastische collectie!

Hoe noem je dit type band? Stond laatst een polaris bij ten2two te koop met een soortgelijke band, vond ik wel interessant nu inmiddels verkocht…

1 like

Een simpele “”tropic”, deze komt van Bulang & Sons dacht ik. Draagt lekker en staat ‘m goed.

2 likes

Thnx, toch een tropic dus. Staat goed!

1 like

18 likes

Schitterend en mooie combi ook!

1 like

Wat een prachtige wijzerplaat, wat is de ref?

Dank je, er zit een cal 818 in en komt uit 1960 maar ref van het horloge zelf weet ik niet

Ik ben ook aan het overwegen nog eens een oudje te delen :wink:

1 like

Prachtig :ok_hand:t2:

Plaatje van eerder vandaag. Blijft een bijzondere verschijning, zeker op de stalen band. Erg mooi!

30 likes