Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

He, dat lijkt wel op mijn ex. Gekocht of pas je hem gewoon?

1 like

Klopt ingeruild van Paul :smiling_face:

1 like

En, wat vind je er van?

1 like

Dat is het belangrijkst :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Is die 12,1k ondertussen? Ik meen ruim onder de 10k betaald te hebben met een stalen band voor de mariner. Maar goed, dat is ook al weer een paar jaar terug.

1 like

Is vast voor minder te vinden :face_with_monocle:

1 like

Lijkt me wel, eens kijken wat het allemaal gaat worden weer :smiling_face:

1 like

De sd gaat het veld weer ruimen Luuk???

1 like

Laat ik me niet over uit :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

2 likes

Ja maar daar is het wit wel echt wit. Terwijl bij de date variant de indices wat meer crème kleurig zijn. Dit heeft mij toen doen besluiten de date variant te kopen

1 like

Indices zijn inderdaad echt wit. Ikzelf vind het juist wel mooi. Heerlijk horloge!

21 likes

En super qua aflezen, ook bij slecht licht.

1 like

Vrijdag even bij de boutique langs gegaan, wat is de Polaris date in het blauw toch mooi.

Ik heb wel moeite met het prijskaartje van €12.100,- en dat je de stalen band er los moet bij moet kopen voor € 2165,-
Deze is boutique exclusief en er gaat niets af van de prijs.
Koop je een Polaris chrono die is niet boutique exclusief, dan krijg je er 2 banden bij en kun je wel korting krijgen.
wat bizar

18 likes

De retailprijs voor de nieuwe Polaris date met gelakte wijzerplaat en glasbodem is inderdaad 12,1K met rubberen band.
Er is wel nog een gewone zwarte polaris date voor 10,9k retail.

1 like

Is dit de nieuwe grijze wijzerplaat?

2 likes

Klopt dit is de nieuwe kleur :star_struck:

1 like

Helaas was deze al verkocht. Na lang zoeken nog niet iets anders gevonden. Mocht er nog een andere Polaris van eigenaar gewisseld moeten worden, houd ik mij aanbevolen! :-

Als we toch in de Polaris-fase zitten. De Green dial boutique only. Lastig om goed te fotograferen, maar m.i. een van de mooiste Polaris dials.

17 likes

Mee eens!

24 likes

Deze 2 oudjes draag ik te weinig en gaan mogelijk verkocht worden.
Mogelijk binnenkort in het blauw :slight_smile:

Vandaag ook een oudje om (Futurematic):

29 likes