Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

De secondes worden weergegeven door de pijl op de schijf rechts en links geeft de gangreserve weer.

1 like

Oooh een paar mooie nieuwe medium sized (40.1 x 24.4 mm x 7.56mm) Reverso Tributes!

Blauw: Stainless Steel Watch Manual Winding Reverso Tribute Monoface Q716848J | Jaeger-LeCoultre

Opaline: Stainless Steel Watch Manual Winding Reverso Tribute Monoface Q7168420 | Jaeger-LeCoultre

15 likes

Prachtige simpele versies en eindelijk in een kleiner formaat! Dit zijn echte kanshebbers voor een volgende aanschaf.

4 likes

Die versie met die blauwe wijzerplaat spreekt me wel aan. Heel fraai

Dagje thuiswerken met de JLC :coffee:

22 likes

Zo, kantoordagje zit er weer op :handshake:

24 likes

Niet alleen voor thuiswerken maar ook voor kantoor. Snap ik ook wel :star_struck:

Zeker, vind 'm veelzijdiger dan ik dacht :sunglasses:

Is ook echt een hele mooie. :+1:

1 like

27 likes

Iemand die weet in welke jaren de 171.8.90.S geproduceerd werden? En zijn ze ooit met nieuwe rotor op de markt gebracht?

1 like

Deze post had ik even gemist!

Van harte proficiat :partying_face:

1 like

Prachtig!!! 1 van de mooiste reverso’s!!

Nogmaals van harte.

1 like

28 likes

Vandaag getrouwd met het horloge van mijn moeder aan de pols. Ze is 25 jaar geleden overleden en ik heb heel weinig dingen die me aan haar herinneren. Mijn vader vertelde me ooit dat ze een mooi horloge had, maar problemen kreeg met waterdichtheid. Onlangs gaf hij me naar aanloop van het huwelijk mijn moeder haar JLC. Het horloge heeft 35 jaar in een schuif gelegen, maar na een klein onderhoud liep het terug zoals het hoort. En zo is mijn moeder toch in mijn gedachten op deze bijzondere dag.

57 likes

Heel mooi verhaal! Gefeliciteerd met uw huwelijk.

1 like

Gefeliciteerd Ian!

1 like

Gefeliciteerd en veel geluk samen!
Prachtig om op deze manier nog je moeder een beetje bij je te kunnen dragen op deze bijzondere dag.

1 like

Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat een prachtig aandenken aan je moeder en tof dat je deze mooie JLC hebt gedragen op je trouwdag

1 like

Proficiat en heel mooi horloge :beers:

1 like