Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Zo! Die heb ik een paar maanden geleden eens omgehad bij de AD. Echt schitterend! Die zou ik ook heel graag nog eens willen bezitten. Ben al een poos met een schuin oog Chrono24 in de gaten aan het houden.

Stond al een tijdje op chrono er een te koop van eind 2023. In consignatie begreep ik later.

De eigenaar zette het horloge recent zelf op chrono voor een interessantere prijs en toen was na prettig contact de keuze snel gemaakt.

1 like

Ook getwijfeld over deze:

Maar vind deze wijzerplaat perfect.

11 likes

Mooi, maar de duo wordt al gauw dik

Precies. 7,3 mm voor de monoface rosegoud. Dat is perfect volgens mij.
En vroeg mezelf af hoe vaak ik nou zou wisselen bij de duoface. Liever dan 1 perfecte plaat ipv 1 goede.

1 like

Oh wow! Echt heeeeel mooi die. De combinatie van zwart en rosé goud ben ik groot fan van altijd en helemaal met een Tribute dial. Coole strap ook die er op zit. Ik kijk nu al uit naar je foto’s.

Hangt van het model af. Ik heb een medium sized Tribute Duoface van 9mm, dus ze zijn niet allemaal dik :slight_smile:

2 likes

17 likes

De reverso tribute small seconds is gearriveerd.
Echt prachtig ontwerp en valt zeer fraai om de pols. Zal dit weekend een verslag schrijven over de aankoop en eerste observaties.

64 likes

Prachtig!

:star_struck:

Blijft een mooie verschijning :blush:

17 likes

Wat een plaatje, geweldig!

Echt prachtig! :star_struck:

Klasse :ok_hand:

Subliem.

Bewust dezelfde foto als paar dagen ervoor of had je een andere mooie in gedachten?

1 like

Mooi! Ik zit ook al een tijdje op een reverse te azen. De tributes zijn wel erg mooi

Fantastisch

Supermooi!:ok_hand: Veel draagplezier gewenst!

Die Futurematic, wat geeft ie aan? Secondes rechts en dag/nacht links?