Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Alleen voor het passen!

1 like

Pfwew!:+1:t2:

Origineel JLC hoeft trouwens uiteindelijk ook niet persé hoor.

Heb geen 20mm band dus geen idee of ik uberhaupt wel een leren band er bij wil.

Ftfy. @purple300 :sunglasses:

2 likes

23 likes

Een mooie zwarte leren band
 Saai, o zo klassiek en altijd ‘passend’ bij een JLC :wink:

2 likes

Ik ga komend weekend maar eens een rondje passen :star_struck:

Kan ie hopelijk uit mn hoofd gezet worden
 Of niet natuurlijk

Kan ik bij de buren meteen vergelijken met een oudere die daar ligt:

23 likes

Die oudere heb je ook met maanfase.

1 like

Ik heb het idee dat de bovenste een hĂ©le vroege Master Moon is. Hij ziet er niet uit als 400 en de tekst onderaan heb ik eigenlijk nooit gezien op een Master. Ook komt het lettertype op de schijven mij onbekend voor, evenals de datumwijzer. Die ken ik eigenlijk alleen als de rode "halve maan’ zoals op de tweede foto.
De tweede foto is volgens mij van een 37mm Master Date. Later is er een vrijwel identieke variant bijgekomen, de Master Moon, beide in 37mm

2 likes

Kansloos :joy::joy:

22 likes

De bovenste is toch gewoon de allernieuwste?

2 likes

Inderdaad. Wel een brakke foto.

1 like

Man man, wat een prachtige exemplaren zijn er toch. Ik zit dus serieus te twijfelen om mijn twee Omega’s in te ruilen voor een Reverso.

Ben benieuwd of dit wat voor je is. Normaal draag je meer sportieve horloges. Dit is zelfs dressier dan een Santos

Leuk!

2 likes

Al gekocht?:smiley:

Ja, je hebt een punt, maar ik zie het wel als een toevoeging. Heel dressy is dit natuurlijk ook weer niet gelukkig.

2 likes

Mooi toch hoe die datumaanwijzer een 90° sprong maakt van de 15e naar de 16e van de maand. Alleen om de maanfase niet te verstoren. Waarom niet, als het kan. :heart_eyes:

12 likes

Ik heb het inmiddels gezien ja, my bad

1 like

Nog niet

Santé liefhebbers van Jaeger LeCoultre! en bier. In het bijzonder Limburgs bier.

23 likes