Proost hoor! En zeer plezierig dat ik nu eindelijk door heb dat je nieuwe avatar dus is afgeleid van dit horloge. Wat betekent het eigenlijk?
Brand is meer Amsterdams
Alfa, Gulpener, Lindeboom: die zijn nog in Limburgse handen en worden daar gebrouwen
Het is Limburgs ja, maar niet te hachelen.
Kiek m decadent doan mit zien wienglaas
Jajajaja. Klopt allemaal. Gulpener vind ik inderdaad nog lekkerder.
Alfa is lekker maar uiteindelijk te zacht van smaak.
Maar soit. Ik had nu brand in huis.
Heinken Amstel etc drink ik niet.
Haha. Dat vat het wel samen ja.
De kens mich good
Een chrono-indicator:
Volledig wit = chrono staat op reset. Nul.
Volledig rood = chrono staat stil.
Rood / wit = chrono loopt.
Overigens alle lof voor @breakie voor deze avatar.
dat was een ‘eitje’
afgaand op je foto
Gouverneur dan
Nou, dankzij @Ascarileo snel een test bandje in huis gehaald. Meteen maar even erop gezet en vandaag om:
Had hem zelf uiteraard gekocht met deze stalen band:
Dat is toch wel iets wat ik prachtig vind, die combinatie met de stalen band. Wellicht vinden jullie het niet horen met een meer dress-achtig horloge, maar ja, ieder zijn smaak natuurlijk.
Ben zelf niet zo kapot van een leren band, draag onder mijn pakken meestal een rustige dresser en zelden met een stalen band. Zoals mijn Omega de Ville bijvoorbeeld:
Vind hem wel wel wat rustiger om te zien met de leren band maar staal is wel veel praktischer en slijt haast niet.
Lekker blijven uitproberen met wat banden om te zien wat je mooi vind.
Iemand deze combi wel eens gemaakt / aangekocht?
Dus: Blauwe no date polaris met blauwe rubber band van de date variant (de limited variant, ook de zwarte is een optie overigens maar blauw met blauw vind ik een mooiere match). Ik wil kunnen zwemmen met mijn horloge!
Schijnt te passen, maar niet iedere AD wil het uitleveren naar verluid (aankoop op leer met rubberen band erbij als extra dus).
Is geslaagde combi.
denk dat je deze ook gewoon bij JLC concierge kan bestellen mocht de AD dat niet willen doen.
Ja heb ik. Hele fijne en mooie combi. Gewoon via de Ad in Nl.
Ok thanks
Knalt van het scherm, lekker hoor