Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

ach er zijn zo veel mooie horlogemerken :smile:

dank

dank

Ja voor elk wat wils :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

https://imgur.com/a/hlg5xU9

Edit: hmm enkel de link

@deuxani ik doe nog iets fout denk ik

2 likes

Boomer.

12 likes

Heh. Dus niet de url copy pasten?

Mooi zwart vlak, is dat de levensinstelling van jouw generatie?

Dankzij een mespuntje lente in de lucht, oogt hij toch weer anders dan onder een TL balk.

15 likes

Misschien voor velen te simpel… maar toch een van m’n persoonlijke favorieten :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Simpel en eenvoud laten juist ook verfijning zien. Ik vind hem in ieder geval erg mooi!

3 likes

Je moet de Direct Link kopiëren (dan zie je ook echt de bestandsnaam .gifv) en dan de v weghalen en die link kopiëren :smile:

https://i.imgur.com/BGNhe9k.gif

En die link wordt automatisch getoond als GIFje. (Nu niet want ik heb er een * voor en achter gedaan daarom is die schuingedrukt, maar anders werkt het meteen)

Als reactie op mijn eigen post. Chrono24 wil hem terug nemen en gaat hem dan repareren. Kan wel 6 - 8 weken duren.

Denk dat ik hier maar even voor ga.

3 likes

Ik heb dit een keer gehad met m’n Omega PO. Verkoper was C24 zelf.
Horloge liep veel te snel. Ik mocht m op hun kosten terugsturen. Binnen 2 weken weer terug.
Maar eigenlijk was het probleem niet opgelost.

Dus ik hoop voor jou dat het meer succes heeft. Beter dan niets in ieder geval.

2 likes

38 likes

Ik zou hem volledig laten servicen bij Jeager-leCoultre. Of eventueel bij Leon Martens, hebben eigen atelier, waar ook Jeager-leCoultre expertise is.

2 likes

Mijn eerste JLC…. Erg onder de indruk :+1:

33 likes

Poh wel lekker dat rood.

1 like

Ja hè? Wel bijzonder dat ze voor de gouden Tribute rode sunburst hebben gekozen en voor de stalen rode lacquer.

Snel eens in het echt bekijken!

1 like

Denk dat het voor de gouden anders teveel was

Sunburst is ook lekker. Maar dan blinkt wel alles in de zon.

Vind de lacquer trouwens mooier.

1 like

De gouden heeft juist sunburst, slaperd.

3 likes

Hij zit nu op de post naar Duitsland, afwachten wat zij zeggen en anders krijgt hij inderdaad een goede service van mijn eigen horlogemaker.

@Wezel wat een prachtig horloge, fantastische aankoop!

1 like