Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

is dat duur? :rofl:

1 like

‘Kost best duur’ ja …

Wil graag advies aan jullie vragen: zoals jullie wellicht weten heb ik mijn JLC gekocht via Chrono24. Eerst was de balansveer gemagnetiseerd, die is gedemagnetiseerd door mijn horlogemaker en toen liep hij een hele tijd goed.

Nu loopt hij echter wel weer 5 minuten per dag áchter (hij liep eerst dus voor). Lang verhaal kort, hij moet dus een service.

Wat zouden jullie doen?

• Service bij eigen horlogemaker (die jaren JLC certified is geweest)
  • Service bij JLC
  • Weer klagen bij Chrono24, zij hebben namelijk een jaar garantie op service of service gerelateerde onderdelen gegeven.
2 likes

Ik zou met dat laatste beginnen.

1 like

Ik kies dan optie 1; het gezeur met Chrono24 zou het mij niet waard zijn. Brengen bij een vertrouwde (en certified) horloge maker lost al je problemen op en je kan weer fijn genieten van je JLC.

2 likes

Waarom niet vragen of Chrono24 verkoper de kosten van de service bij optie 1 betaald. Dat kan goedkoper zijn dan verzendkosten en dergelijke voor hem en heb je een vertrouwd adres? Weet niet of die kans van slagen heeft, bij autogarages werkt dit vaak.

1 like

24 likes

Ftfy.

1 like

afbeelding

21 likes

Ik like m wel. Maar dat is niet vanwege de band. :see_no_evil::rofl:

3 likes

Vandaag deze duo face gepast in London

16 likes

Sluit ik me bij aan!

2 likes

:+1:t4: , op donkerbruine band beter, jonger, sportiever.

3 likes

Vollledig mee eens

1 like

Fair enough. Maar ik mag wat proberen he?

En voor de zweterige zomer :point_up:t4:

Mn velletje is nog te wit.

Rubber ook nog te gaan :grimacing: en es nadenken met welk lederen schoeisel dit nog kan

2 likes

Gewoon leer. Niks rubber of staal. Wellicht canvas. Maar verder leer. Of suede. Of nubuck. Zolang het maar van een dier is geweest.

3 likes

Het is niet eens dat hij op Milanese niet mooi is, want ik vind het eigenlijk best mooi, maar als je weet hoe hij er ook uit kan zien op leer/suede, zou ik mijn wisseltooltje snel pakken :wink:

2 likes

Snelle wristshot, zit nu toch in het juiste topic

20 likes

Jouw naam doet anders vermoeden :rofl::rofl: welkom met deze gaverik

1 like

Je bloeddruk lijkt me wel aan de hoge kant als ik je polskleur beschouw. Je zou niet de eerste zijn die met een knappe gaverik mijn kant onderin het AMC tegemoetkomt. Blijf veilig!