Zo verschrikkelijk stijlvol! En gewoon 2 horloges in 1! Vind de zilveren plaat minstens net zo fraai! Ik denk dat ik een nieuwe jlc favoriet heb!
Dit kan natuurlijk ook… gewoon 3 reverso’s met fraaie platen tegelijk😄
kwijl kwijl …
Origineel gefotografeerd
Te gek gedaan Tom! En wat een pracht en praal!
In dit topic mag dit best denk ik…
Ben ik de enige die van mening is dat JLC, gezien haar historie, vindingen en kennis en kunde, bovenaan de ladder staat van het horlogewereldje? Boven de ‘Holy Trinity’ dus ook.
Het feit dat JLC ook toegankelijker geprijsde horloges levert (in staal bijvoorbeeld) zegt volgens mij niet dat ze niet boven de rest uitsteken. Wat die jongens hebben gedaan en kunnen is m.i. ongeëvenaard.
Gave foto!
Ik weet niet of ze er boven staan. Vind ik altijd wat lastig als je kijkt wat VC, PP en JLC allemaal in elkaar geknutseld hebben.
We kunnen misschien wel stellen dat ze gerust AP mogen vervangen in de top 3
Mooi gefotografeerd ook .
Sorry mate, niet met je eens…
Om te beginnen heb ik mad respect voor JLC, en JA voor mij zit het in de holy trinity !!
Vorige week in de manufactere geweest en de history springt je in je bakkes Maar iom is Patek nog steeds koning. Ik ga het proberen een beetje uit te leggen
In Le Sentier had ik het gevoel dat er toch een grote mate van ‘corporate’ sfeer hing, er moet gewoon productie gedraaid worden. Dit heeft gewoon invloed hoe de productie verloopt en hoe de horloges ontworpen worden. Je zal bij JLC niet snel een uitspringer als een Patek 5212 zien.
Ik heb tijdens de lunch gevraagd of he niet mogelijk zou zijn een dual time zone in de Polaris Mariner te intergreren… dat was een harde nee
Dat wat ze maken is absolute topklasse, de Hybris Mechanica lijn is onovertroffen… maar als je de hele geschiedenis van Patek bekijkt, de impact op de horloge wereld, de patenten waar ze nu nog steeds mee komen… Nee voor mij is Patek nr. 1
Mara direct daarna staat imo JLC
Beetje warrig verhaal, i know
Een nr1 is niet aan te wijzen.
Gewoon genieten van alles, beste idee.
Ik snap je. Ik heb ook veel respect voor Patek en ALS. Ik vind alleen dat JLC wel wat wordt onderschat. Ik denk omdat ze ook toegankelijker horloges maken. Maar dit neemt m.i. niet weg dat ze tot absolute topkwaliteit, technisch en qua design en afwerking, in staat zijn.
En inderdaad @ElChueco, een nr. 1 is natuurlijk niet objectief aan te wijzen en dat hoeft ook niet.
Jaloers!
Prachtige foto