Dat is een heel ander design toch?
Kan ik weinig verkeerds van zeggen
Maar ik zou nog steeds eerder die master control chrono kopen en de rest in de zak houden.
Hypothetisch natuurlijk, want vrees dat ik sowieso geen budget heb voor die pp
Jemig, de essentie van het verschil tussen sportief en dress kan niet helderder verbeeld worden.
Bij deze is het inderdaad even zoeken. Maar het went snel ;-). Ondanks het gebrek aan een “12” vind ik de wijzerplaat mooi in balans.
Als ik het goed heb onthouden is de Master Perpetual gebaseerd op de perpetual module ontworpen door Kurt Klaus van IWC. Bij de IWC Da Vinci is hij 180 graden gedraaid en staat de maanfase bovenaan.
Cursieve tekst
Vetgedrukte tekstSterkte in deze moeilijke tijden toegewenst Ik vind dat echt het mooiste horloge op het moment samen met de non-chrono:
Die heeft dan wel de jumping date wat net zo tof is als nutteloos. Zit al een tijdje naar beide te loeren maar ben nog wat terughoudend omdat ze toch iets meer dress zijn dan ik normaal draag.
Aan de andere kant is de Polaris Mariner date wel veel meer binnen mijn comfortzone van sporthorloges, stalen band en waterdichtheid:
Maar die is wel echt mega, zowel optisch als absoluut. Maar zó mooi…
Arme meid, meer polsen gezien dan ze zich ooit had kunnen voorstellen, bevingerd en bezoedeld. Die heeft wat liefde nodig hoor na de GTG gang bang.
Tis ok schat, die stoute meneren zullen je niks meer doen nu.
Allemaal mooie keuzes!
Ze heeft er een blos van.
Pas je even op? Er zijn forumleden die hier een hartaanval van krijgen.
Wel een heel mooi horloge, echt gaaf.
Maar toch gaat je voorkeur naar de groene las ik?
Snap ik ook hoor. Stijlvol wel. En rood is niet zo alledaags.
Zijn gewoon alle 3 top. De tributes zijn n schot in de roos.
Ik denk dat we eind maart terug leuke dingen gaan zien bij JLC.
Zolang er maar geen turqoise tribute komt
Voor mij, een van de mooiste kastvormen in de horlogewereld !
Ja. Allee, is gevoel hè. Amai.
Die sprak mij toch het meeste aan. Daarna de rode, daarna de blauwe.
Wat is dat in die weerspiegeling, man?
Ik vind het doodeng.
Prachtige kast!!!
Zie ik nu nog wat vettige vegen op het glas of is dat citroenpulp met zout?
Ik dacht Chucky te herkennen…. Brr
Ik blijf toch af en toe denken aan de Polaris Date Mariner i.p.v. mijn ‘gewone’ Polaris Date. En dan zowel staal als leer.
Ik zeg doen!