Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

19 likes

Blijft een vreemde club dat Chrono24. Mijn JLC Master Control Date uit 2012 drie weken geleden opgestuurd onder garantie aangezien het 2 uur per dag achter liep, gezien via tracking dat het is aangekomen maar helemaal niets meer gehoord. Dus vandaag maar eens gevraagd: hoe is de situatie? Reactie: heb je een trackingnummer? Dus dat gegeven en vervolgens:

We are happy to notify you that the repair of your watch has been completed.
We will ship your watch on the next business day (excluding Saturday). If you have any further requests regarding the delivery date or address, please contact us as soon as possible.

Geen idee wat er nou precies is gerepareerd of vervangen, dat heb ik nog even nagevraagd. Ik hoop dat het inderdaad verholpen is…

Inmiddels wel:

according to the repair report, the movement was cleaned completely and tested by our watchmakers. Now it is in perfect working condition.

Bijzonder, want dat zou bij aankoop ook al gedaan moeten zijn.

Ze hebben het gewoon geïnspecteerd voor verkoop maar ik geloof dat ze het erop hebben gewaagd om het zo goedkoop mogelijk voor hunzelf te houden.

1 like

Prachtige brush :heart_eyes:

21 likes

Lekkere foto’s :star_struck:

1 like

Schemering :ok_hand: perfect licht voor een foto :facepunch:

1 like

Polaris Perpetual Calendar gok ik zo?

1 like

Jij gokt helemaal niks. @TheWornWatch Jij leest gewoon. Dat is geen gokken.

1 like

Yes :upside_down_face:

2 likes

afbeelding

Oh yes!

29 likes

Dit is wel heel nice zeg!

1 like

Heel gaaf!

Mijn God :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Bruut :ok_hand:

Heerlijk 42mm volgens mij :ok_hand:

1 like

Prachtig toch?

15 likes

Ik ben fan!

1 like

Poah wat mooi.

10 likes

Wat een knaller zeg…

1 like

Ik zit te denken aan een stalen band voor bij mijn Polaris Date ter afwisseling. Wat denken jullie?

17 likes

Met rubberen band veel mooier.

2 likes