Heel geslaagd! Hoewel ik geen fan ben van de moonfase, gebeurt er hier zoveel op de dial dat het mij absoluut niet stoort.
Waanzinnig
Zeer mooi, ik ben groot fan van stalen banden maar die is ook echt heel mooi.
Heb je ook een snelverstelling?
Yep, aan beide zeiden heb je een snelverstelling net als bij een Rolex DJ dat je een klein beetje ruimte kan maken (ik schat zo’n half centimetertje per zijde)
Daarnaast is de clasp gewoon geweldig (ik heb er twee extra schakels aan zitten, anders paste het niet)
Dan ga je de hoofdprijs betalen Tom. 1.550 euro volgens een recente prijsopgave met een onbekende levertijd.
Verder natuurlijk prachtig op staal
I know, I know.
Misschien beter om een nieuwe op staal te kopen
Ik vind alleen die knopjes bijzonder slecht… ze haperen om de zoveel tijd bij me en daar word ik ongeduldig van… (lees ook: geïrriteerd)
Verder is het comfort van de stalen band inderdaad helemaal top. Ook qua fijnverstelling
Wat een gaaf horloge, maarja $44.200 …pffff
Ik heb de snelverstelling ook op mijn stalen band, heb hem per ongeluk eens aangepast waardoor de band uiterst comfortabel ging zitten (hij zat eerst redelijk strak). Maar hoe het nou precies werkt, geen idee. Heb er een tijdje naar zitten staren als een aap in een roestig horloge. Bij mij werkt het in ieder geval zo dat de band iets verder in de gesp valt of iets minder in de gesp.
Geen straf…maar ik ga toch eens informeren wat die Q9082680 hier in de Ned.Antillen moet gaan kosten
Draagt deze nou vergelijkbaar met een moderne Sub? In de etalage vond ik de JLC forser ogen.
Doen
Ik weet het niet, de Polaris blijft toch een toolwatch…
van de andere kant alle grote merken brengen een sporthorloge uit met annual of perpetual calendar.
Hij draagt anders in mijn ogen maar wel iets groter, heeft het meest te maken met de bezel van de Sub is mijn mening…
Hier 2 foto’s van vanmiddag