Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Dat zal nog iets kleiner drager dan, zal het vast nog een keer proberen. Op staal draagt het net iets groter en kan het net goed op mijn pols

16 likes

Cool , die donkere plaat icm rubber :sunglasses:

28 likes

11 likes

Dit is heel bijzonder…

25 likes

Zeg dat ……:star_struck:

1 like

Nice voor op een witte tropic!

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Blijkt om een gelimiteerde oplage van 100 stuks te gaan, € 35.100,-, boutique edition.
In ieder geval boven mijn budget :money_mouth_face:.

Die wil ik ook :slight_smile:

Ik zeg doen! Zul je geen spijt van krijgen

1 like

Die is heel gaaf!

2 likes

Grappig, de stalen 250 pce ltd was al best wel (te) prijzig, maar nog minder dan de helft van de rosé gouden! Zal me zo eens inlezen vwb de verschillen.
Misschien maar upgraden dan :laughing:

16 likes

JLC en zijn boutique editions pfff
Schitterend maar onbetaalbaar, de Kingsman editie was ook al zo mooi en duur

1 like

14 likes

Op de in Zuid-Afrika gekochte onderzetters. Zal dadelijk de datum goed zetten…

15 likes

25 likes

14 likes

Na jaaaaaren veel Reverso’s passen in alle formaten, tweedehands en nieuw, is het eindelijk zover!

Ik ben voor de Reverso Tribute Duo 85th Anniversary gegaan. Ik wilde altijd het liefst een Duoface zodat je twee horloges in een hebt, maar degene waarvan ik beide faces mooi vond waren er vroeger niet. Ik ben pas echt verliefd geworden op de Reverso toen de Tribute dials uitkwamen. Helaas vond ik zelf de Tribute Duoface te groot (47 x 28.3 mm) waardoor ik toch maar de reguliere Monoface met blauwe dial had besteld.
Toen die bestelling om onverklaarbare redenen gecanceld werd ben ik even van het Reverso idee afgestapt en toen kwam ik deze tegen. Tribute dial, Duoface, 42.9 x 25.5mm medium size en helemaal nieuw in stickers full set!

Dus eindelijk…. I’ve joined the party :smile: Ik vind hem echt prachtig en heb hem in het afgelopen uur nu al 20 keer geReversod!

57 likes

Heel tof!! Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Prachtig, geniet ervan. Ik heb hem laatst toevallig ook gepast en sinds dien staat die ook op de radar. Draag hem in gezondheid!

1 like