Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Ik draag deze verreweg het meest! Wat een heerlijk horloge :star_struck:

24 likes

Prachtige reverso!

1 like

Ik ook! Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Zo hee, dat is een hele fraaie. Mooie afmetingen en band :ok_hand:
Geniet ervan en hou je niet in met foto’s :slightly_smiling_face:

1 like

Heel vet zo’n duo!

1 like

Pwoa wat mooi. Van harte!

1 like

Heel mooi!! :heart_eyes: gefeliciteerd!

1 like

Oh oh oh wat mooi! Goed bandje ook! Draag 'm in goede gezondheid!

Ben heel jaloers op jouw sunburst achterplaat. Maar ben toch meer fan van de reguliere medium duoface.

Die heb ik vandaag weer 's gepast en ik wacht nog even op een mooi aanbod (ook mbt evt. inruil), maar dat 'ie er op zeer korte termijn gaat komen is nu wel duidelijk! :partying_face:

13 likes

:clap:t4::clap:t4::clap:t4::clap:t4::clap:t4:

EXACT de duo die ik zou nemen.

Discontinued toch he?

Congrats!

1 like

Thanks allemaal :blush: Ik ben blij dat ik er eindelijk uit ben gekomen. Ik heb echt een heel archief van Reverso’s die ik heb gepast. Van alle die ik heb gezien in al die jaren vind ik deze ook echt het mooist, dus ik ben happy!

Klopt inderdaad. Deze is in 2016 uitgekomen voor de viering van de 85th anniversary van de Reverso en volgens mij in 2021 discontinued. Ik had ook van een JLC medewerker begrepen dat ze de Tributes niet kleiner gaan maken dan ze nu zijn, dus mooi dat ik deze nog heb mee kunnen pakken :slight_smile:

4 likes

Ben benieuwd naar je setup voor dit filmpje. Telefoon tussen je tanden? Partner die hem vlak voor je neus houdt? Ik heb zelf ook eens geprobeerd, maar dat werkte voor geen meter.

Die eerste dial is trouwens echt schitterend. Lijkt op papier?

14 likes

19 likes

Gewoon een prachtding :heart_eyes:

1 like

Hahahaha! Ja ik was alleen thuis dus ik was al op zoek naar een creatieve oplossing om het te filmen :smile: Uiteindelijk gewoon m’n telefoon op een buitentafel neergelegd, dus er was genoeg licht onder de tafel :slight_smile:

Ja de witte dial heeft een uniek patroon op de dial hè. Relief met spikkels:

En de hands en markers zijn glimmend blauw.

De blauwe dial heeft een Clous de Paris patroon.

Deze shined net even wat meer door de zilverkleurige hands en markers.

Die Tribute van jou vind ik echt fantastisch mooi. Die heb ik echt zo vaak gepast en lang over getwijfeld. Maar helaas net even te groot voor mijn pols. Bij jou staat het perfect!

30 likes

Van harte proficiat. Echt een heel mooi horloge!!

1 like

Heerlijk dit. Ik zie het al voor me :laughing:

Snap je keuze heel goed. Had deze nog nooit gezien :ok_hand:

1 like

Prachtig!

1 like

‘50s LeCoultre ‘Saturn’ in witgoud.

22 likes

Dit een leuk bandje voor aan de timer ? Is een Panerai kleur, maar wat meer contrast tov de OEM donkerblauwe JLC band!

12 likes