Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Jazeker struispoot met jouw blauwe als inspiratie.

1 like

We zijn deftig nu.

1 like

Ja , mooi Tom
Gaat op het wensenlijstje, ik vind de super Compressor iets te druk , en de duikers iets boven budget.
Dankjewel

1 like

Kom naar m’n show die shit is best heftig.

3 likes

Echt een hele meneer

3 likes

Het is een prachtig horloge, dus het mag :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oef! :sweat_smile:

1 like

Hiermee raak je precies de reden waarom ik de mijne heb gekocht, ik zag je reactie in mijn NA topic. De diepzwarte plaat laat zich heel moeilijk vangen in een foto, zal morgen mijn vriendin nog eens vragen voor goede foto’s.

Maar inderdaad, door de dikte laat hij zich gemakkelijk verschuilen onder een overhemd. Door de grootte valt hij niet enorm op. De stalen band is gemakkelijker voor een overhemdje terwijl je hem met een mooie leren band heel eenvoudig draagt bij een pak. Draag zelf nog wel eens blauwe pakken, daar vind ik hem minder mooi bij, terwijl JLC er wel o.a. een blauwe band bij adviseert. De zilveren plaat is nog meer die allrounder. Gelukkig heb ik zelf nog een ander horloge voor bij de blauwe pakken, met dus inderdaad een champagne/zilveren dial, maar dat terzijde.

Vergeet overigens ook een Reverso niet, dat vind ik ook wel een alleskunner.

Edit, wat ik nog wilde zeggen over de Master Control. Hij is ook tijdloos, vind ik.

2 likes

23 likes

Op een donkere regenachtige dag brengt dit licht weer licht in de duisternis. De mooie JLC’s die op HF worden getoond en de commentaren. Het blijft een prachtig merk, Jeager-leCoultre. Alleen al het feit dat nagenoeg alle componenten uit de Grande Maison in Le Sentier komen.

![20190328_122518|690x388]
(upload://knDggwD1zNgomYcNvcIbCUBheU1.jpeg)

![20220205_195538|230x500]
(upload://pZ54tjWkio6IV0dN6um69WXM5Kl.jpeg)

Het blijft dus bijzonder.

9 likes

Moest er ook nog bij.

2 likes

Heb een logeetje op bezoek.

Normaal blijven een logé en een vis drie dagen fris, maar ik ben bang dat deze het langer uithoudt. :see_no_evil:

Ik zal deze dragen en een dezer een review schrijven. :sunglasses:

.

27 likes

Madurodam? :sunglasses:

Kom maar door met die review, wij kunnen niet wachten.

1 like

Ook maar weer eens tevoorschijn gehaald.

44 likes

Wauw wauw wauw

Erg gaaf met deze wijzerplaat! Als ik echt geen haar meer heb, of het is grijs dan koop ik ook een reverso! :grin:

2 likes

Dan pas?!

1 like

Ik ben bang dat dat eerder is dan ik zou willen.
Maar vind het nu nog niet helemaal bij me passen. Dat is een beetje mijn gevoel bij JLC in het algemeen. Alleen een Polaris zie ik wel zitten.
Ach zoveel wensen!

1 like

Ah je bent een broekie die denkt dat die te oud (edit te jong) is voor een reverso.

Nou geloof mij, niks zo stijlvol als een reverso en gympen onder een spijkerbroek en T-shirt/sweater. Ook onder de 25/30 jaar.

:sunglasses:

7 likes