Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Hele mooie techniek. Maar vind ze zelf aan de voorzijde nooit mooi om te zien :see_no_evil:

Staat super maar zou het niet perse sportiever en jonger willen noemen. :+1: :ok_hand:

1 like

Ik ben zeer tevreden over de zwarte alligator, de gebogen pushpins met snelwisselsysteem werken perfect!

1 like

Welk horloge heb je hem ook al weer bij?

:arrow_up: even paar posts naar boven kijken, de polaris.

1 like

Oops, zie net dat de zwarte er in 20mm niet is, vreemd…

Voor mijn Chronograph Calendar is er ook een zwarte alligator. Maar ik neig toch meer naar bruin.

Tja, das een kwestie van smaak natuurlijk, de kwaliteit van de alligator band is iig top.

1 like

Wat is in jullie opinie de JLC die altijd kan?
Zowel netjes als toolish. Zelf kom ik steeds terug bij de Polaris, hebben jullie nog andere suggesties?

Ik denk dat het horloge die daarvoor het meeste in aanmerking komt, toch een Master Control is. Geborstelde zijkant, casual strap erop. Kan altijd :blush:

Vroeger hadden ze er stalen banden voor, helaas zijn die eruit met de laatste update. Dat maakte het nog net wat meer een alrounder.

Een Polaris past voor veel, maar netjes kan je die toch niet noemen imho.

4 likes

Polaris chrono in rose goud?
Kost wat meer. Wel veelzijdig. :sunglasses:

1 like

:grin:
Ik ben meestal redelijk casual gekleed, paar keer per jaar Iets netter .

Master control , is inderdaad ook een optie.
Dank je

1 like

Dank je!

Yup! En yup, zwarte croco bandje.

deze?

1 like

Wel mooi, maar past niet bij mij . En ik wil over drie jaar een paar jaar op reis met een zeiljacht, ik zoek een beetje een alleskunner

Ik ook hoor! En met de jaren ben ik bijgedraaid wat betreft “nette” horloges. De strap doet heel veel alleszins.

Ik draag bv mijn GS elegance collection op de meest casual outfits. En die is een stuk netter dan een MC door de volledig gepolijste kast. Dat is ook de bedoeling van de nieuwe straps bij de Master Control lijkt mij. Wil je dressy, zet er een croc op of koop een Ultra Thin.

Plaatje voor de sfeer, ik heb geen JLC helaas 🥲

13 likes

Ik laat het allemaal rustig inwerken. Zenith vind ik ook heel gaaf. Gelukkig hoef ik mij over waardevermindering niet druk te maken, aangezien ik zelden iets verkoop :sunglasses:

Ja. Nog te bestellen?

Struis hè? Lekker hoor!

1 like

Pfff, ik weet het niet :thinking:

Polaris date.

18 likes