Zo is het. Omdat JLC de nodige modellen in staal aanbiedt, komt het “Goedkoper” over. En dan kun je de conclusie trekken dat stalen modellen uit de “Holy Trinity”, die dus met alle middelen in stand wordt gehouden en uitgemolken, feitelijk ontzettend overprijsd zijn. Niemand die kan uitleggen waarom een stalen AP Royal Oak meer dan het dubbele kost dan een JLC Master Moon. De prachtig afgewerkte stalen band op de AP en de geguillocheerde wijzerplaat zijn natuurlijk kostbaarder, maar het dubbele?
Tijdje terug een Interview gelezen met Thierry Stern, die gaf aan een hekel te hebben aan de term Holy Trinity vanwege de religieuze connotaties. Hij gaf de voorkeur aan Big Three of Grote Drie
Fantastisch merk
Ik denk dat het wel kan, maar dan zou ik wel voor zwarte croco gaan.
Is wellicht wel hard maar van de andere kant net iets sjieker. Zie het maar als zwarte schoenen en bruine schoenen.
Sportief heb je al.
Zeker nu ik net gelezen heb dat de nieuwe royal oak een vaucher uurwerk heeft. Niks inhouse.
Maar dat is iets anders dan de heilige drie.
En dat is precies het punt wat de heer Stern wilde maken… QED
Dat vind ik nou ook
This feels like the work of a few great minds and not a boardroom full of mediocre ones.
Zo waar en tegelijk typisch Brits scherp humoristisch
Schitterend stuk.
Tja…
Of dit filmpje. Wist niet eens van het bestaand van deze UTT limited!
(op 10min nauwkeurig tijdzones zetten)
Die wil ik
Ik vind de sportievere, originele t mooiste Tom. Elke blijft ie trouwens prachtig om te zien.
Mooi! Das de duo he? Met zwarte band?
Moet je es n bruine CF band voor scoren, maakt m veel sportiever en jonger
Ik vernam wel dat die mooie (2021?) zomercollectie half leder half stoffen CF bandjes niet meer te krijgen zijn. Das spijtig
Heel gaaf… Zo spoken de Tourbillon’s van JLC ook nog steeds door mijn gedachten