Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Top man!!

Nog even genieten van de Reverso

17 likes

Dat is zeker een hele mooie!
Ik was eigenlijk op zoek naar een witte 3-6-9-12 dial.
Deze zal ook in budget wel iets boven zijn simpele broertje zitten :slight_smile:

1 like

Deze staat in. Ieder geval in t blauw. :wink:

Fijn weekend allen.

Artistiek plaatje erbij in de zon:

17 likes

Wat een fantastisch horloge. Ik dacht dat ik niet van enigszins klassieke horloges hield maar wat is dit mooi met die blauwe plaat. Hoe langer ik naar kijk hoe mooier ik m vind. Is dit een recente uitgave? Groet Edwin

1 like

Hij lijkt klassieker dan hij is. Ik combineer hem eigenlijk altijd met casual kleding. Dit is de Reverso Tribute Small Seconds Monoface, welke nog verkrijgbaar is. Wellicht met een korte wachttijd. Het js een aanrader!

Details! Zo gaaf!!!

2 likes

Super toch!

Er is overigens een topic over hoe je het beste horloge foto’s maakt. Met heeel veeeel tips.

1 like

Ja nou sorry. Heb alleen deze Jlc op te posten. :grin:

13 likes

Ik mag hier ook weer posten.
Oude liefde roest niet, nu alleen in het blauw!

28 likes

Ik loop net het hele blauwe topic door maar vind m niet. Wat wil je er voor hebben? :laughing:

2 likes

Één van de allermooiste :ok_hand:

1 like

Dank!

Nog een paar concurrenten… vooral die shark. (Die full set die geleverd werd met 3 bezels.

. . .. . . . .

18 likes

Ohhh wat gaaf zeg! Heel veel plezier er mee! :drooling_face::sunglasses:

1 like

Hebben de memovox, en ook de mariner date, nu screw down crowns? Of dat niet? Ik weet nooit zo goed welke modellen dat hebben bij JLC

Ja die
Oranje tuiten zijn inderdaad een waarschuwing dat de kroon open staat.

1 like

Dus 3x een screw down crown… jeetje dat is wel tof!

1 like

Nou dat weet ik niet :grin:.

1 like

Dat is namelijk wat me elke keer tegenhoud bij JLC! Ik vind het wel een fijne gedachte om bij een sportief horloge een screw down crown te hebben :grinning_face_with_smiling_eyes: kan het nergens terug vinden.

1 like