Top man!!
Dat is zeker een hele mooie!
Ik was eigenlijk op zoek naar een witte 3-6-9-12 dial.
Deze zal ook in budget wel iets boven zijn simpele broertje zitten
Deze staat in. Ieder geval in t blauw.
Wat een fantastisch horloge. Ik dacht dat ik niet van enigszins klassieke horloges hield maar wat is dit mooi met die blauwe plaat. Hoe langer ik naar kijk hoe mooier ik m vind. Is dit een recente uitgave? Groet Edwin
Hij lijkt klassieker dan hij is. Ik combineer hem eigenlijk altijd met casual kleding. Dit is de Reverso Tribute Small Seconds Monoface, welke nog verkrijgbaar is. Wellicht met een korte wachttijd. Het js een aanrader!
Details! Zo gaaf!!!
Super toch!
Er is overigens een topic over hoe je het beste horloge foto’s maakt. Met heeel veeeel tips.
Ik loop net het hele blauwe topic door maar vind m niet. Wat wil je er voor hebben?
Één van de allermooiste
Dank!
Nog een paar concurrenten… vooral die shark. (Die full set die geleverd werd met 3 bezels.
. . .. . . . .Ohhh wat gaaf zeg! Heel veel plezier er mee!
Hebben de memovox, en ook de mariner date, nu screw down crowns? Of dat niet? Ik weet nooit zo goed welke modellen dat hebben bij JLC
Ja die
Oranje tuiten zijn inderdaad een waarschuwing dat de kroon open staat.
Dus 3x een screw down crown… jeetje dat is wel tof!
Nou dat weet ik niet .
Dat is namelijk wat me elke keer tegenhoud bij JLC! Ik vind het wel een fijne gedachte om bij een sportief horloge een screw down crown te hebben kan het nergens terug vinden.