Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Deep Tree Chrono

van warmte word je flauw

11 likes

Dit is echt een top horloge :heart_eyes: vind hem erg gaaf in deze uitvoering :+1:t2:

1 like

Echt een prachtige klok, vraag me alleen af in hoe verre of die zwart lugs gevoelig zijn voor beschadigingen?

1 like

Dat valt echt enorm mee. De coating / het materiaal is enorm sterk.

Natuurlijk zie je wel de sporen als je veel banden wisselt, maar zoals gezegd heeft het me zeker verbaasd hoe goed het horloge zich houdt.

2 likes

36mm DJ. Opgelost. :ok_hand:
Gefeliciteerd btw. :sunglasses::+1:

2 likes

Waar is dit bos Goswin? groeien hele mooie horloges in de bomen​:wink::slight_smile:

1 like

Zeer tevreden over deze band. Erg mooi die dress look samen met een overhemd. Draag hem al weer de hele week.

5 likes

Guten morgen

35 likes

Goeden dag zeg :heart_eyes:

2 likes

Mooie jeejelseej :ok_hand:

1 like

Schitterend!

1 like

Deze prachtvolle JLC mag misschien gaan vertrekken. Ik vrees alleen dat het forum niet de beste verkoopplek is ervoor.

26 likes

Op HF zal er toch ook wel een liefhebber voor te vinden zijn? Zo’n prachtig horloge!! :star_struck:

1 like

Zonde.

Als ik moest gokken zou ik hier ook op inzetten.

1 like

Ik heb het al geregeld (was eigenlijk maar een kleine aanpassing)

20 likes

Als ze die nou ook eens in het blauw zouden maken, net als de “gewone” master control calendar :blush:

10 likes

Prima toch - je hebt m ervaren en wil weer wat nieuws, dus door. Dat is toch het mooist aan de hobby. De jacht naar perfectie die telkens dichterbij komt, maar je nooit bereikt.

3 likes

Prachtig horloge!! Hier moet toch iemand voor zijn te vinden op het forum?

helaas momenteel niet in de positie voor dit exemplaar gok ik, anders had ik het wel geweten😍

Wie niet waagt… Ga je toch verder afbouwen naar het ultieme trio?

1 like

Wie weet…

1 like