Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Prachtige jee el see!

3 likes

Eigenlijk heb ik dus nog geen antwoord op mijn vraag waarom het logo niet wordt gevolgd. :grinning:
Gelukkig is morgen weer een dag.

Het logo wordt WEL gevolgd.

Het logo bestaat uit: een embleem van een J en C, eerder stilistisch kloppend EN er onder:
Jaeger LeCoultre in het gekende lettertype.
J. L. C.

Vraag moet eerder zijn waarom het embleem in het logo geen L bevat.

Maar goed, voor jou is het logo enkel dat embleempje boven JLC

1 like

:sleeping:

5 likes

Is dat wel zo? Waarom zou dat een C zijn? En geen L?
Mikrolisk heeft het ook over JL ipv JC :man_shrugging:

1 like

Lijkt me idd logischer.

Tijd voor heel veel Zjezjemeister.

2 likes

Denk je? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik draag mijn horloges steeds volgens mijn ‘systeempje’ 1 dag, maar deze draag ik altijd 2 dagen na elkaar (samen met een 3tal andere ;))

1 like

Ben niet zo van de “dressy”, maar deze is wel cool hoor :grinning:

6 likes

Je gaat het pas zien als je het door hebt zei Cruijff dat niet ooit eens ? :slight_smile:

5 likes

Zekers! En mooi op een witte tropic! :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

1 like

Haha moest ff zoeken naar de clue, maar jeetje met die witte dial heb je wel een knaller zeg!

1 like

Gelukkig lijkt die alleen maar groot :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

22 likes

Ben uit mijn doen. Krijg een kind en had al ingepland dat het een zoon zou zijn en ik dus binnenkort een Jäger(zoals in Jägermeister) Luhkoeltre kon aanschaffen en 18 jaar lang voor hem bewaren. Nu blijkt het een dochter te zijn.

6 likes

Adoptie?
genoeg mensen die wel blij zijn met een dochter :joy:

1 like

En waarom zou je dochter niet een JLC mogen/kunnen dragen?

1 like

Nou ja, ik zat nu meer te denken om een sieraad oid te kopen maar dat hoeft niet zo lang van te voren. Uberhaupt heb ik weinig verstand van dochters denk ik, die worden ongesteld en krijgen borsten en weet ik veel. Borsten heb ik alleen hobby-matig verstand van.

Ik moet de zaak nog eens heroverwegen denk ik. (ben natuurlijk apetrots dat ik een dochter krijg hoor)

10 likes

Zet een leuke piercing ofzo en dan geef je die door :wink:

En van Harte natuurlijk!!!

1 like

Gefeliciteerd. Het schijnt dat meiden duurder zijn. Dat klopt ook hier, want voor een mooie Rendez-Vous met steentjes kun je je knip trekken.

1 like