Foto’s die ik heb gepost zijn van insta en niet mijn pols.
Bucherer idd en geen pas exemplaren. Ook in Düsseldorf hebben ze nog geen model binnen gekregen mbt de nieuwe integrated bracelets.
Hadden ze al wat uitgeleverd gekregen had ik al wat afgetikt. Of dat de Jaeger gaat worden of toch een AT of toch wat anders. Dat gaat echt afhangen van de ‘klik’. Ik ga t later dit jaar meemaken.
En ook geen lume tov de AT gaat meewegen. Wel een veel betere bracelet lijkt me. Of dat de dubbele prijs waard is? En ook: T is geen zwarte wijzerplaat maar ‘weer’ blauw isch.
Snap Jaeger wel met t geen lume voor een deel want nieuwe Polaris in 40 mm.
Sorry voor de lap tekst. Gewoon wat gedachte spinsels en zoals vaker gezegd: list bijna €15000 voor staal…
Als je een goede stalen daily zoekt voor niet te veel geld; lekker die AT nemen. Het feit dat je lume meeneemt in de overweging, maakt de Aqua Terra veel geschikter. Ook qua waterdichtheid en algehele robuustheid. Ik zie de JLC toch meer als een dress watch op staal.
Zeer fijne winkel en personeel! Nieuwe VC ruimte al gezien (althans van horen zeggen, zelf nog niet gezien)? Ga er in de zomervakantie weer heen! Hopelijk pas exemplaar dan. Ben fan van het uiterlijk van de band. Maar zeer benieuwd in real life! Ik zit vooral met 50mtr water dichtheid… En liever de Power Reserve, maar 3k meer vind ik fors…
AT voor zowat de helft van de prijs met lume en 3 keer meer waterdicht ook nog eens… Eerst maar even kijken wat de indrukken zijn over een paar maanden als ik de JLC daadwerkelijk mag aanschouwen.
@Phoenix.bas. Niet op de nieuwe VC ruimte gelet. Ik ben zelf ook altijd zeer fijn geholpen bij Bucherer.
Wie nog wat lees voer wil hebben/hands on impressie @YY77 site is v down under dus wellicht kan dit t exemplaar zijn wat je hebt gepost.