De discussie wordt voortgezet vanaf Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2) - 4099 van Peppino.
Eerdere discussies:
De discussie wordt voortgezet vanaf Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2) - 4099 van Peppino.
Eerdere discussies:
Fantastische foto!
Als kookwekker?
Dank U
Wat een plaatje
Mooiste JLC
Misschien een hele brutale vraag: Iemand toevallig recent nog bij een grotere ad een JLC gepast? Wat is qua korting tegenwoordig mogelijk? 10% makkelijk haalbaar?
Ik vraag dit voor een vriend
Ikke 1j geleden in het kader van passen, nog niet kopen. Korting was niet mogelijk zeiden ze. Was enige klant in de winkel nochtans.
JLC moet je bij de AD passen, en grijs kopen. Dan kun je wel korting krijgen tot ca. 10%.
Ik heb 2 weken geleden met Gassan op Damsquare gesproken over een paar horloges: de JLC Polaris Chronograph en de Glashutte Seaq. Ze bieden kortingen van 12-16% en ze hebben duidelijk aangegeven dat je korting kunt krijgen op alles behalve Rolex, maar dat je hiervoor toestemming moet vragen aan de filiaalmanager en dat de verkoopmedewerker die alle gesprekken voert, de gesprekken moet voeren als je een serieuze koper bent. Het is het proberen waard, zou ik zeggen.
Dank jullie wel voor de reacties.
Geen korting gaat m sowieso niet worden. Ik ga in t buitenland passen. En als hun niet willen:
Ga ik een paar weken daarna naar een stad met zo uit mijn hoofd. 5 ad’s die t merk ook voeren.
Waarom hoor ik niemand praten over de nieuwe releases van JLC vind ze ver bove de hype modellen uit steken dit jaar!
Nog niet gezien.
tnx ik had idd al meegekeken en vind ze echt geweldig. Beter en gewoon anders als wat de ‘‘hype’’ uit brengt. Ze hebben trouwens ook een nieuwe 36mm master ultra thin moon in staal!
hopelijk volgen de gouden modellen later ook nog in 36 (hopelijk de perpatual calander <3 )